arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

یادداشت سیدحسن خمینی درباره دختر امام (ره)

سیدحسن خمینی با انتشار عکسی منتشر نشده از فریده مصطفوی در کنار امام (ره)، یادداشتی درباره وی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سیدحسن خمینی با انتشار عکسی منتشر نشده از فریده مصطفوی در کنار امام (ره)، یادداشتی درباره وی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، متن یادداشت اینستاگرامی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به شرح زیر است: 

"امشب این تصویر را در منزل عمه خانم دیدم که قاب شده بود و روی تلویزیون قرار داشت. اجازه گرفتم و خانمم از روی آن عکس برداری کرد. عمه خانم این روزها کتابشان در تفسیر سوره یوسف از چاپ درآمده است و ان شاء الله در سال آینده هم تقریراتشان از درس های فقه مرحوم آیت الله تجلیل تبریزی منتشر می شود. همت ایشان در تحصیل علوم دینی واقعاً ستودنی است. هم اینک هم مباحثه های علمی منظمی دارند. ضمن اینکه از آغاز انقلاب در مؤسسه ای که به محرومین و مستضعفین کمک می رساند و از نخستین خیریه های قم است به صورت جدی و با پشتکار مثال زدنی مشغول خدمتند. ایشان چهارمین فرزند امام بوده و در پایبندی به ارزش های ظاهری و باطنی دین سرآمد هستند. 

امام سه پسر داشته اند، شهید آیت الله حاج اقا مصطفی که در سال ٥٦ در نجف مدفون شد ، علی که در کودکی وفات یافت و مرحوم پدرم که در سال ٧٣ به امام پیوست. هم چنین امام پنج دختر داشته اند که دو تن از آنها با نام های سعیده و لطیفه در کودکی در گذشته اند و هم اینک سرکار صدیقه خانم، سرکار فریده خانم و سرکار دکتر زهرا که در منزل به فهیمه خانم مشهور هستند، بحمد الله در قید حیاتند. 

عکس مربوط به بهار سال ١٣٥٨ است و در باغچه مرحوم آیت الله اشراقی که در حاشیه شهر قم واقع بود برداشته شده است."
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان