arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

داوری: توصیه رهبری به احمدی نژاد، صرفا محدود به انتخابات ریاست جمهوری 96 است/ احمدی نژاد در جلسه با رهبری، استمزاجی در مورد انتخابات نکرده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عبدالرضا داوری از نزدیکان رسانه ای احمدی نژاد در تحلیلی مدعی شد که توصیه رهبری به احمدی نژاد، صرفا محدود به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است.
 
به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ، در این یادداشت آمده است:

بر اساس روایتی که دکتر احمدی نژاد از جلسه مورخ 9 شهریور خود با رهبر معظم انقلاب طی نامه اخیر مطرح کرده اند، سه نکته ناگفته آشکار شد:

نکته اول- دکتر احمدی نژاد در این جلسه، صرفا گزارشی از برنامه های تببین گفتمان انقلاب در سراسر کشور را ارائه کرده و سخنی در مورد کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده و استمزاج در این زمینه را مطرح نکرده اند و رهبر معظم انقلاب بعد از گزارش ایشان، مطالبی را در مورد عدم کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد توصیه نموده اند.

نکته دوم- دکتر احمدی نژاد در همان جلسه خصوصی و فی المجلس تبعیت خود را از توصیه رهبر معظم انقلاب در مورد عدم کاندیداتوری اعلام کرده اند.

نکته سوم- توصیه رهبر معظم انقلاب با استفاده از واژه "این دوره" همراه بوده و به این معناست که توصیه ایشان در مورد عدم کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد، صرفا محدود به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است.

نظرات بینندگان