arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵

نتایج کامل روز اول جام حذفی/برد همه لیگ برتری‌ها

روز نخست مرحله سوم(یک سی و دوم) جام حذفی فوتبال کشور امروز با هشت دیدار پیگیری شد که در پنج بازی تیم‌های لیگ برتریِ ماشین سازی تبریز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان حضور داشتند و موفق شدند برای حریفانشان به برتری برسند؛ در سه بازی دیگر هم تیم‌های فولاد یزد، برق جدید شیراز و بادران تهران توانستند از سد حریفان شان عبور کنند و به جمع 32 تیم نهایی برسند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پنج تیم لیگ برتری در بازی اول جام حذفی فصل 96-95 به برتری رسیدند و حریف احتمالی پرسپولیس در مسابقه دوم هم مشخص شد.

نتایج کامل روز اول جام حذفی/برد همه لیگ برتری‌هاروز نخست مرحله سوم(یک سی و دوم) جام حذفی فوتبال کشور امروز با هشت دیدار پیگیری شد که در پنج بازی تیم‌های لیگ برتریِ ماشین سازی تبریز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان حضور داشتند و موفق شدند برای حریفانشان به برتری برسند؛ در سه بازی دیگر هم تیم‌های فولاد یزد، برق جدید شیراز و بادران تهران توانستند از سد حریفان شان عبور کنند و به جمع 32 تیم نهایی برسند.

بازی عجیب با 13 گل
شاگردان رسول خطیبی برخلاف لیگ برتر در نخستین مسابقه جام حذفی که از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدای آموزش و پرورش شهرکرد برگزار شد، فوق‌العاده عمل کردند و با گل‌های سامان نریمان‌جهان(5 بار)، سهراب ادیب(2 بار)، پیام صادقیان، حبیب گردانی، امین قاسمی‌نژاد و سعید مهری در مقابل دو گل اتحاد لردگان به برتری 11 بر 2 رسیدند تا شروع طوفانی و عجیبی در این رقابت‌ها داشته باشند.

ماشین سازی با این پیروزی در مرحله بعد با یکی از تیم‌های خونه به خونه بابل و شاهین بندرعباس بازی خواهد کرد که دیدار این دو تیم ساعت 16 فردا جمعه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار می‌شود.

فولاد یزد که پس از هفت بازی در لیگ دسته اول و کسب فقط 3 امتیاز با سه تساوی، جمعه هفته گذشته نخستین پیروزی فصل را در بازی خارج از خانه برابر آلومینیوم اراک جشن گرفتند.عقاب تبریز و فولاد خوزستان ساعت 15 شنبه هفته آینده به مصاف هم خواهند رفتند که برنده این بازی حریف فولاد یزد خواهد شد.
 

غذای سبز خوراک سپاهان شد
در یکی دیگر از بازی‌های امروز جام حذفی تیم غذای سبز مشهد از ساعت 14:30 امروز میزبان سپاهان اصفهان بود؛ عبدالله ویسی که به دنبال جبران شکست خانگی اخیر مقابل پرسپولیس بود در ترکیب خود از نفرات جوان زیادی بهره برد اما با این وجود توانست با گل‌های عماد میرجوان(2 بار)، محمود قائدرحمتی و جلال‌الدین علی‌محمدی کاپیتان تیمش از سد نماینده مشهد عبور کند و به جمع 32 تیم نهایی برسد.

سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی حریف پارس جنوبی‌ای است که به علت انصراف تیم نیروی زمینی راهی این مرحله شده است.
 

 برق جدید شیراز 1 - فجر سپاسی 0/دربی تبریز با فاتح جدید

تیم دوست‌داشتنی فجر شیراز که سال گذشته در روز آخر نتوانست به لیگ برتر صعود کند، در فصل جدید لیگ دسته اول روزهای خوشی ندارد و از هشت بازی اخیر فقط سه مساوی داشته و هشت بار شکست خورده است که این عملکرد در جام حذفی نیز برای آنها ادامه یافت و فجری‌ها در دربی شیراز برابر برق جدید که از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه حاجی پور سعادت شهر برگزار شد با گل دقیقه ششم وقت اضافه اول پوریا آریاکیا از رسیدن به مرحله بعد بازماندند؛ ضمن اینکه فجر از دقیقه 58 با اخراج احمد حیات‌منش 10 نفره به بازی ادامه داد.
حریف برق جدید شیراز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی از بین تیم‌های قشقایی شیراز و پرسپولیس که فردا مشخص می‌شود تعیین خواهد شد.
 

 بادران بدون اکبراوتی ، اوت نشد/احتمال برخورد دو تیم بادران!

در بازی جام حذفی تیم‌های تهرانی بادران و پاراگ که از ساعت 15 امروز در ورزشگاه کارگران برگزار شد، علی هزامی موفق شد نخستین گل بازی را در دقیقه 25 برای بادران بزند؛ در نیمه دوم دوباره این تیم بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موفق شد یک گل دیگر در دقیقه 48 توسط حمید غلامی بزند و با نتیجه 2 بر صفر پاراگ را شکست دهد؛ وحید عسگری بازیکن بادران در دقیقه 68 و اکبر میثاقیان سرمربی این تیم اخراجی‌های این مسابقه بودند.پیروز بازی فردای بادران نوین تهران و سایپا حریف بعدی شاگردان میثاقیان در جام حذفی خواهد بود.
 
تیم مجید جلالی هم با گل‌های گادوین منشا در دقیقه 57 و محمدصادق بارانی در دقیقه 46 به پیروزی 2 بر صفر برسد و به راحتی راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شود.بازی آینده پیکان در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراکی انجام خواهد شد که با انصراف تیم شهید کریمی جویبار به مرحله بعد رسیده است.
 
فرار فاتح دوساله جام حذفی از حذف ناباورانه
ذوب‌آهن در دومین بازی بدون یحیی گل‌محمدی این بار در جام حذفی به میدان رفت و از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه شهید بهشتی مهمان شهرداری بوشهر بود؛ ذوبی‌ها که در روزهای اخیر شرایط بحرانی‌ای سپری کردند در طول 90 دقیقه و وقت‌های اضافه نتوانستند کاری از پیش ببرند تا بازی بدون گل به اتمام رسد و ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده باشد؛ ضمن اینکه ذوبی‌ها از دقیقه 88 با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دادند.

در ضربات پنالتی مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی تبریزی، حجت حق‌وردی، احسان پهلوان و مهدی نژادمهدی موفق شدند پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کنند و جری بنگستون، محمدرضا عباسی و محمد ستاری موقعیت گلزنی را هدر دادند اما درخشش رشید مظاهری و مهار سه پنالتی آنها را سربلند کرد تا ذوب‌آهن قهرمان دو فصل اخیر جام حذفی به سختی به مرحله بعد برسد.
ذوب‌آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر اکسین البرز قرار می‌گیرد که این تیم با انصراف استقلال اهواز به این مرحله رسیده است.
 
غرش هفت گله تیم دایی
شاگردان علی دایی که با سه پیروزی، سه تساوی و تنها یک باخت در لیگ برتر پشت سر پرسپولیس و تراکتورسازی در جدول قرار دارند، از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه تختی تهران و نخستین بازی جام حذفی، نمایش کاملا یک طرفه و برتری نسبت به حریف گمنامشان ارائه کردند و با گل‌های محمد قاضی(3 بار)، امیرارسلان مطهری(2 بار)، اکبر صادقی و ایمان مبعلی در مقابل تک گل آریان درویشی در دقیقه 50 برای تیم مهرگان موفق به پیروزی 7 بر یک و راهیابی به جمع 32 تیم پایانی شدند.

نساجی مازندران که با انصراف تیم شهرداری ارومیه به مرحله یک شانزدهم نهایی رسیده است حریف آینده نفت تهران در جام حذفی خواهد بود.

لازم به ذکر است هشت بازی روز اول مرحله سوم جام حذفی که قرار بود امروز پنج‌شنبه برگزار شود با انصراف تیم‌های شهرداری ارومیه، شهید کریمی جویبار، صنعت نفت نوین آبادان، گیتی‌پسند اصفهان، صنعت نفت آبادان، شهرداری بندرعباس، سیاه جامگان مشهد و استقلال اهواز برگزار نشد.

هشت بازی لغو شده امروز 

نساجی مازندران - شهرداری ارومیه
آلومینیوم اراک - شهید کریمی جویبار
مس رفسنجان - صنعت نفت نوین آبادان
ملوان انزلی -  گیتی پسند اصفهان
شهرداری تبریز - صنعت نفت آبادان
راه‌آهن تهران - شهرداری بندرعباس
شهرداری ماهشهر - سیاه جامگان مشهد
استقلال اهواز - اکسین البرز
نظرات بینندگان