arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵

صعود آسان استقلال با پیروزی بر ملوان نوین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل ملوان نوین انزلی به مرحله یک شانزدهم جام حذفی صعود کرد.

به گزارش انتخاب، در ادامه مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال از ساعت 16 و 10 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی تیم فوتبال ملوان نوین انزلی به مصاف استقلال تهران رفت که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید و شاگردان منصوریان به مرحله یک شانزدهم جام حذفی صعود کردند.

گل اول استقلال: در دقیقه 8 ارسال هرایر مگویان روی دروازه ملوان روی سر کاوه رضایی فرود آمد و او هم توپ را به علی قربانی پاس داد تا این مهاجم گل اول استقلال را به ثمر برساند.

‌گل دوم استقلال: در دقیقه 28 بختیار رحمانی با یک شوت گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

نیمه دوم:

در این نیمه استقلال بیشتر سعی در اداره بازی داشت و نمی‌خواست بیشتر حمله کند. بخصوص اینکه علی قربانی مهاجم خود را به دلیل مصدومیت در دقیقه 40 تعویض کرده بود.

در دقیقه 85 بازیکنان دو تیم بایکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

علی صفایی داور مسابقه به امین معاف و علیرضا رهنورد از ملوان نوین و فرشید باقری و رابسون از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال در مرحله یک شانزدهم باید به مصاف تیم مس کرمان برود. با توجه به میهمان بودن استقلال در این بازی و اینکه مس کرمان در دیدار لغو شده‌اش مقابل خیبرخرم آباد میزبان بوده آبی‌پوشان تهرانی میزبان مس کرمان خواهند بود.

ترکیب استقلال:مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، مجید حسینی، میثم مجیدی، فرشید باقری، مجتبی حقدوست، بختیار رحمانی( از دقیقه 68 فرشید اسماعیلی)، خسرو حیدری( از دقیقه 78 میعاد یزدانی)، کاوه رضایی و علی قربانی( از دقیقه 40 آرش افشین)

سرمربی: علیرضا منصوریان
نظرات بینندگان