arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵

وزیر اقتصاد: شتاب گرفتن نرخ رشد در چارچوب اقتصاد مقاومتی، هدفگذاری امسال کشور است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی وقتی معنا پیدا می کند که مردم گشایش های ناشی از آن را در زندگی خود حس کنند تاکید کرد؛در برنامه ریزی ها و اقدامات برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی گره گشایی از مشکلات و حل مسائل تولید باید در اولویت قرار گیرد.

وزیر اقتصاد در جلسه هماهنگی سفر به استان سمنان به عنوان جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آن استان که با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت اقتصاد و مسئولین استان سمنان در محل این وزارتخانه برگزار شد گفت:نگاه مابه اقتصاد مقاومتی یک نگاه دستوری و تکلیف اداری نیست بلکه مجموعه دولت به عنوان یک باور و رهیافت برای رشد تثبیت شده و توسعه همه جانبه کشور بدان می نگرند.در سال جاری از ابتداء همه تلاش ها و هدفگذاری ما در چهارچوب سیاستهای اقتصاد مقاومتی این بوده است که بتوانیم حداقل به رشد 5 درصدی وعده داده شده برسیم نباید اجازه دهیم هیچ موضوع دیگری ما را از این مهم غافل کند.

وی افزود: سفر به استان سمنان با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی در آن استان و بررسی مشکلات و موانع احتمالی در مسیر اجرای پروژه های تعیین شده و تسهیل راهکاری اجرایی و عاجل انجام خواهد شد، به گونه ای که سرعت اجری پروژه ها را شتاب بخشد.

طیب نیا تصریح کرد: انتظار براین است که براساس مسئله شناسی که شده و گره هایی که شناسایی شده بتوانیم گره گشایی کرده و در عمل و صحنه عملیات مشکلات را حل کنیم .

وزیر اقتصاد افزود: پیوستگی در پیگیری ها و استمرار در رصد مسائل و مشکلات برنامه های اقتصاد مقاومتی این استان درخواست مشخصی است که من از همکاران خودم و سایر دستگاههایی که در پروژه های مربوط به استان سمنان ماموریتی برعهده آنها گذاشته شده دارم.

بر پایه این گزارش در ابتدای این جلسه معاونین و مدیران وزارت اقتصاد و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی سمنان گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی در آن استان ارائه کرده و برنامه های پیش بینی شده به منظور سفر وزیر اقتصاد را تشریح کردند.
 
 
 
 
منبع: شادا
نظرات بینندگان