arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵

فاجعه بزرگ جنگل‌های چیتگر؛ هزاران درخت را قلع و قمع کردند/ دعوت از وزیر کشور برای حضور در شورای شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس کمیته هنری شورای شهر تهران از هیات رییسه خواست تا نسبت به دعوت از وزیر کشور به شورای شهر برای حل مشکلات تهران اقدام کنند.

عبدالحسین مختاباد صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به توافقات انجام شده روز گذشته اعضای شورا و نمایندگان مجلس گفت: برخی از مشکلات تهران همچون کارتن‌خوابی، تکدی‌گری و... مدیریتش از توان شورا و شهرداری خارج شده و باید در سطح ملی بررسی شود و امیدواریم با ایجاد کمیسیون‌های تخصصی فی‌مابین مجلس و شورا بتوانیم این موضوعات را حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود جلسه‌ای با وزیر کشور به عنوان نماینده دولت برگزار شود تا در مورد مسائل و مشکلات تهران به جمع‌بندی برسیم، گفت: فاجعه بزرگی در جنگل‌های چیتگر در حال رخ دادن است و هزاران اصله درخت قلع و قمع شده‌اند.

رییس کمیته هنری شورای شهر تهران با بیان اینکه توضیحات شهردار تهران درخصوص نابودی درختان چیتگر قانع کننده نبود، افزود: شهردار منطقه، آسمان، زمین و... را به هم دوخت و دست آخر وزارت نیرو، دولت، آبفا و... را مقصر نابودی درختان چیتگر دانست اما نقش شهرداری را نادیده گرفت اما پیشنهاد می‌شود درخصوص قلع و قمع درختان چیتگر ورود جدی داشته باشد.
نظرات بینندگان