arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

ائتلاف سعودی ساختمان تلویزیون صنعا را بمباران کرد

جنگنده های سعودی همچنین منطقه وادی رحب در شهرستان صرواح در استان مارب را هدف بمبارانهای خود قرار دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جنگنده های ائتلاف سعودی امروز /چهارشنبه/ در ادامه حملات بی وقفه خود به یمن، ساختمان تلویزیون صنعا پایتخت این کشور را بمباران کردند.


ائتلاف سعودی ساختمان تلویزیون صنعا را بمباران کردبه گزارش شبکه خبری العهد، جنگنده های سعودی علاوه بر ساختمان تلویزیون صنعا، مناطق مثعن و مندبه در شهرستان باقم در استان صعده یمن را طی 10 نوبت بمباران کردند.

ساعاتی پیش نیز جنگنده های ائتلاف سعودی بندر الحیمه در شهرستان الخوخه در استان الحدیده را با بمب های خوشه ای بمباران کردند که در جریان آن یک شهروند یمنی کشته شد.

عربستان پیش از این نیز بارها مناطق مختلف یمن از جمله ساختمان گمرکات حرض در استان حجه واقع در شمال غرب یمن را با بمب های خوشه ای هدف قرار داده بود.

جنگنده های سعودی همچنین منطقه وادی رحب در شهرستان صرواح در استان مارب را هدف بمبارانهای خود قرار دادند.

عربستان روزانه و در سایه سکوت محافل بین المللی به حملات خود به مناطق مختلف یمن ادامه می دهد که نتیجه ای جز به خاک و خون کشیده شدن مردم یمن ندارد.

عربستان سعودی با تشکیل یک ائتلاف عربی پس از19 ماه حمله به یمن، علاوه برآن که نتوانسته از قدرت نیروهای انصارالله یمن و علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین این کشور بکاهد، تلفات بسیاری در عرصه های نظامی، اقتصادی و سیاسی، متحمل شده است.

در جریان این جنگ نابرابر زیر ساخت های یمن تقریبا به صورت کامل تخریب شده است و طی آن هزاران تن کشته، زخمی و آواره شده اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان