arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵

حدادعادل: هنوز به نتیجه ای در خصوص گزینه برای انتخابات آتی نرسیده ایم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص گزینه های انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم؛ بالاخره دوستان مشورت هایی می کنند که بتوانند به نحو شایسته ای در انتخابات حضور یابند.


غلامعلی حداد عادل عصر دوشنبه در حاشیه آئین ترحیم مادر حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعات در جمع خبرنگاران در ارزیابی وحدت اصولگرایان برای انتخابات آتی افزود: اصولگرایان در انتخابات مجلس به وحدت خوبی مخصوصا در تهران رسیدند و آن تجربه چراغ راه آینده اصولگرایان است؛ اگر چه ما در تهران موفق نشدیم ولی این ناشی از تفرقه ما نبود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: آن وحدت در جای خودش صحیح و موثر بود؛ ضعف ما از جاهای دیگر بود. امیدواریم با استمرار وحدت قبلی ضعف های خودمان را در آینده جبران کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص حضور شخصیت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده که پرسید شنیده شده شخصیت هایی چون علی لاریجانی و ضرغامی در انتخابات حضور خواهند داشت، تصریح کرد: اینها همه گمانه زنی است. هیچکدام نیست.

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگری درخصوص مرکزیت جامعه روحانیت مبارز هم گفت: جامعه روحانیت همیشه نقش مهم و جایگاه شایسته خودش را دارد و همه تشکل ها و قشرها باید با وحدت بیشتری در انتخابات حضور یابند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی انتخابات آتی اظهار داشت: زود است از حالا ارزیابی کرد؛ برای اینکه هنوز فصلش نرسیده است.

حداد عادل در پاسخ به این سوال که ساز و کار ائتلاف در بین اصولگرایان از چه موقع آغاز می شود، بیان کرد: کم و بیش شروع شده و انشاالله روز به روز محکم تر می شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره که آیا این مساله با شورای ائتلاف متفاوت خواهد بود، گفت: بله. این متناسب با انتخابات مجلس بود.

این نماینده سابق مجلس در پاسخ به این سوال که نتیجه انتخابات آمریکا چقدر روی انتخابات سال 96 کشورمان تاثیرگذار خواهد بود و این که آیا در این زمینه و در زمینه برجام تاثیرگذار خواهد بود یا نه اظهار داشت: برای ما فرقی نمی کند؛ در فشار بر ایران هر دو یکسان هستند. مهم این است که توکل به خدا کنیم و دستمان را روی زانوی خود گرفته و از جای خود بلند شویم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: جامعه روحانیت ، تشکل ، قشر
نظرات بینندگان