arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
قائم مقام وزیر کشور:

آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک»، به مردم اهانت کرد / او باعث شد افراد به خیابان ها بیایند / آن فردی که گفت در انتخابات اخیر مجلس تخلف شده، سندی نداشت

محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور گفت: آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد افراد به خیابان‌ها بیایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک»، به مردم اهانت کرد / همین اهانت باعث شد افراد به خیابان ها بیایند / آن فردی که گفت در انتخابات اخیر مجلس تخلف شده، سندی نداشت

محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور گفت:  آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد افراد به خیابان‌ها بیایند. 

به گزارش «انتخاب»، مقیمی با اشاره به اعتراضات حدادعادل پس از انتخابات مجلس اظهار کرد: یک نفر در یک مصاحبه‌ای گفته بود که در انتخابات تخلف شده و ما از ایشان مدرک و سند خواستیم که اصلا ایشان هم پیگیر نشدند و ادامه ندادند که احتمالا سندی نداشت.

وی در مورد انتصاب ها در وزارت کشور گفت: ما در انتصاب‌ها از وزارت اطلاعات استعلام می‌گرفتیم؛ فرضاً به وزارت اطلاعات نامه‌ می‌نوشتیم که می‌خواهیم فلان فرد را برای فلان سمت معین کنیم؛ اگر آنها تایید می‌کردند ما حکم را می‌زدیم و اگر رد می‌کردند، تایید نمی‌کردیم. ما ورودی به قضیه شاخص‌ها نداشتیم و شاخص‌های ما فقط اجرایی بودند، از جمله صداقت، پاک دستی، توانایی و تعهد به جمهوری اسلامی ایران.

قائم مقام وزیر کشور که با تسنیم گفتگو می کرد، افزود: ما کسانی را انتخاب می‌کردیم که وزارت اطلاعات تایید می‌کرد. کسانی را که به وزارت اطلاعات معرفی کردیم هیچ‌کدام بعد از 29 خرداد 88 در اعتراض‌ها نبوده‌اند. کسانی که پرونده داشتند و دستگیر شده بودند در لیست مدیران ما قرار نمی‌گرفتند. این را هم بدانید که آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد مردم به خیابان‌ها بیایند. بحث آن مفصل است و نمی‌خواهم ورود کنم.

نظرات بینندگان