arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵

کاندیدای حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری خطاب به اصولگرایان:‌ خواهش می کنم به نفع ما کناره گیری کنید

جریان اصولگرا متشکل از تعدادی زیادی گروه و حزب رسمی و غیررسمیست که هر یک کاندیدای خود را برای انتخابات دارند. یکی از چهره های اصولگرا چندی پیش گفته بود که اصولگرایان ۳۰ کاندیدا در انتخابات‌آتی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاندیدای حزب موتلفه در انتخابات ریاست جهوری خطاب به اصولگرایان:‌ خواهش می کنم به نفع ما کناره گیری کنید

درحالی که برخی منابع مطلع خبر داده اند، بادامچیان گزینه ی حزب موتلفه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ است،‌ وی از اصولگرایان خواست به نفع کاندیدای آنان کناره گیری کند.

به گزارش انتخاب ، نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: حزب موتلفه اسلامی برای تعیین کاندیدای اختصاصی خود بطور رسمی با فردی مذاکره نداشته اما بصورت غیرمستقیم مذاکرات گوناگونی را انجام داده است.

اسدالله بادامچیان افزود: این مذاکرات برای این است که ببینیم چه کسانی آمادگی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارند و به چه دلیلی خود را واجد شرایط نامزدی در انتخابات می‌دانند.

وی تاکید کرد: این مذاکرات تا زمانی که ما نامزد حزب موتلفه اسلامی را اعلام کنیم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پس از تعیین کاندیدای حزب موتلفه اسلامی، با دیگر اصولگرایان در معرض کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری مذاکراتی خواهیم داشت مبنی بر این‌که آیا شما با توجه به شرایط، ضوابط و ارزش‌های اسلامی خودتان را ارجح، افضل و اصلح از نامزد موتلفه اسلامی می‌دانید یا خیر.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: اگر دیگر کاندیداهای اصولگرا به این نتیجه رسیدند که نامزد موتلفه اسلامی با توجه به سوابق و تجربیات یک حزب نیم قرنی رجحان ویژه ای را دارد، از آن‌ها خواهش می‌کنیم که بنفع او کنار بروند و برای حمایت از او فعال بشوند.

به گزارش انتخاب ، جریان اصولگرا متشکل از تعدادی زیادی گروه و حزب رسمی و غیررسمیست که هر یک کاندیدای خود را برای انتخابات دارند. یکی از چهره های اصولگرا چندی پیش گفته بود که اصولگرایان ۳۰ کاندیدا در انتخابات‌آتی دارند.

نظرات بینندگان