arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵

پارک آبی در مشهد حادثه آفرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن ذوالفقاری مصدوم حادثه گفت: امروز ساعت 10:30 به همراه دو نفر از دوستانم به سرزمین موجهای خروشان رفتیم و پس از پذیرش  داخل مجموعه شدیم و برای استفاده از سرسره داخل صف شدیم و چهار نفر داخل تیوپ نشستیم و کاربر با هل دادن تیوپ را حرکت داد.

وی با اشاره به اینکه این سرسره شیب بسیار تندی داشت و 2 متر شیب آن بود، افزود: تیوپ در وسط راه متوقف و وارونه شد و محکم با صفحه ای که در آنجا بود برخورد کرد که همانجا احساس کردم مهره ی کمرم شکست و از شدت درد نزدیک بود بیهوش شوم.
وی ادامه داد: همانجا از دوستانم و کاربر دستگاه درخواست کردم  که وسیله را نگه دارد چون نمی توانستم درد را تحمل کنم ولی چون باید حتما آن قسمت به اتمام می رسید تا وسیله پایین بیاید.

ذوالفقاری با بیان اینکه بعد از رسیدن به پایین دستگاه دوستانم مرا از آب بیرون آوردند، افزود: کاربر دستگاه بدنبال پزشک رفت ولی متاسفانه پزشک در اتاقش اش نبود و بدلیل نداشتن پیچ و بی سیم داخلی مدت زمانی طول کشید تا پزشک مجموعه بالای سرم آمد و این در حالی بود که از شدت درد به خودم می پیچیدم.

این مصدوم گفت: وقتی پزشک بالای سرم آمد که به حالت تشنج رفته بودم و بعد از اینکه برانکارد آوردند  و مرا به اتاق پزشک مجموعه منتقل کردند که دارای هیچ امکاناتی نبود و پزشک مجموعه با ادعای اینکه مرفین تزریق می کنم تا دردت آرام شود در حالی که آمپول عضلانی ترزیق کرد و فکر می کرد عضلات منقبض شده و شل می شود که نه تنها دردم ساکت نشد بلکه بیشتر نیز شد.

وی به نبودن تخت دراتاق پزشک مجموعه اشاره کرد و گفت: برانکار پلاستیکی را که در اتاق پزشک گذاشتند و زمین به دلیل سرد بودن و نداشتن تخت و نداشتن پتو من به خودم می لرزیدم که دوستانم همان کت و حوله خودم را روی من انداختند.

ذوالفقاری ادامه داد: به دلیل شدت دردی که داشتم  به اورژانس زنگ زدند و با وجود اینکه هنوز آمبولانس نیامده بود برای اینکه کسی متوجه نشود مرا به محوطه بیرون درب پشت مجموعه منتقل کردند. 

وی گفت :بعد از اینکه آمبولانس آمد بعلت دست اندازهای که در درب پشتی بود و با آنکه امبولانس آرام حرکت می کرد ولی دست اندازها احساس میشد مرا به بیمارستان شریعتی منتقل کردند و در بیمارستان شریعتی دو آمپول مرفین تزریق کردند که دردم کمتر شد .

وی ادامه داد: در بیمارستان شریعتی به دلیل نداشتن پزشک متخصص اعصاب با هماهنگی های که انجام شد به بیمارستان طالقانی منتقل شدم که با تشخیص اولیه  پزشک متخصص گفتند که دو مهره از کمرم شکسته است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم.

گفتنی است که یکی دیگر از دوستان آقای ذوالفقاری  که امروز در سرزمین موجهای خروشان نیز دچار مصدونیت از ناحیه گردن شدند که مصدومیتشان شدید نبود .

این اتفاق برای نخستین بار نیست و در ماه‌های گذشته نیز حوادث ناگوار دیگری دراین پارک آبی رخ‌ داده که منجر به مصدومیت برخی از شهروندان شده است.
برچسب ها: آمبولانس ، موج ، جراحی
نظرات بینندگان