arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵

آیت الله مؤمن: شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد/ در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات کوتاه نمی ‌آییم، از کسی هم ترس نداریم

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: ما در بحث بررسی قوانین مصوبه مجلس یا صلاحیت نامزدهای مجلس و ریاست جمهوری و امثال آن جدی هستیم و کوتاه نمی آییم و و تلاش داریم به کسی هم ظلم و ستمی صورت نگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت الله مؤمن:شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد/ در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات کوتاه نمی ‌آییم، از کسی هم ترس نداریم

آیت الله مؤمن با بیان این که شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی کند، تأکید کرد: ما محکم استاده ایم و از کسی هم ترسی نداریم و در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات کوتاه نمی آییم.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ، آیت الله مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان امروز جمعه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان این که شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی کند، تأکید کرد: ما در این شورا محکم استاده ایم و از کسی هم ترسی نداریم و اگر هر فرد یا گروهی حرفی نامربوط بزند برای خودش زده و ما وظیفه خودمان را عمل می کنیم و ملاحظه کسی را نمی کنیم.

آیت الله مؤمن قمی ادامه داد: ما در بحث بررسی قوانین مصوبه مجلس یا صلاحیت نامزدهای مجلس و ریاست جمهوری و امثال آن جدی هستیم و کوتاه نمی آییم و و تلاش داریم به کسی هم ظلم و ستمی صورت نگیرد.

آیت الله مؤمن قمی با بیان این که اسلام از ما می خواهد که مبنای کار خودمان را رضایت خدا و توحید قرار دهیم، افزود: اگر این طور شد به حق هیچ کسی نباید تعرض شود و باید حقوق اشخاص استیفا شود و اگر پایبند به الله باشیم جلوی خلاف کاری های دنیا گرفته می شود و خودمان هم دنبال اشتباهات نمی رویم؛ امروز امر به معروف و نهی از منکر از مسائل ضروری جامعه است که باید مراقب باشیم همه دنباله روی از خدا داشته باشند و کسی در مسیر اشتباه قرار نگیرد.


وی با بیان این مطلب که «اگر کسی ضرری به نظام اسلامی وارد کند گناهی نابخشودنی مرتکب شده است»، گفت: هرکس در هر اداره ای و یا هر ارگانی مسؤولیتی دارد باید درست عمل کند و اگر خوب عمل کرد در اجرای حکومت الهی کمک کرده و برای او و حتی خانواده اش عبادت نوشته می شود.
نظرات بینندگان