arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵

درگیری نیروهای امنیتی کرکوک با تروریست های تکفیری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درگیری نیروهای امنیتی شهر کرکوک در داخل این شهر با تروریست های تکفیری داعش ادامه دارد و هنوز شهر از تروریست ها پاکسازی نشده است.

براساس اطلاعات بدست آمده از منابع امنیتی توسط خبرنگار ایرنا در اربیل، تک تیراندازها در هتل های جهاد، دارالسلام، قصر مجیدیه و صنوبر در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارند و تروریست ها بصورت شلیک پراکنده و پرتاپ نارنجک مقاومت می کنند.

این منابع افزودند برخی تروریست ها همچنین در منطقه دومیز در منازل مسکونی مستقر شده و به سوی نیروهای امنیتی تیراندازی می کنند.

منابع امنیتی کرکوک تاکید کردند امنیت شهر در کنترل نیروهای امنیتی است اما حضور پراکنده تروریست ها در سطح شهر، پاکسازی شهر را از لوث تروریست ها مشکل کرده است.
در حال حاضر فضای عمومی شهر کرکوک کاملا امنیتی است و نور حاصل از تیراندازی، آسمان این شهر را روشن می کند.

از سوی دیگر سرهنگ «سرحد قادر» رئیس مرکز پلیس شهر کرکوک به رسانه ها اعلام کرد 6 تن از نیروهای پلیس که در محاصره تروریست ها در منطقه دومیز شهر کرکوک بودند، نجات پیدا کردند.

به گفته این مقام پلیس کرکوک هدف عمده تروریست ها از این حملات حمله به زندان مرکزی شهر کرکوک و آزادسازی صدها تروریست زندانی می باشد.

به اعتقاد کارشناسان امنیتی پراکنده شدن تروریست ها وظیفه نیروهای امنیتی را سخت تر کرده است به نحوی که تک تیراندازها با استفاده از تاریکی شب بطور مکرر موقعیت خود را تغییر می دهند.

صبح امروز نزدیک به 50 تروریست داعشی با رخنه به داخل شهر کرکوک تلاش کردند برخی مراکز اداری را به کنترل خود دربیاورند که در رسیدن به این هدف شکست خورده و در سطح شهر پراکنده شدند.

منابع امنیتی شهر کرکوک تصریح کردند اجساد بدست آمده از تروریست ها نشان دادند بسیاری از این افراد خارجی هستند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: پلیس ، داعش ، کرکوک
نظرات بینندگان