arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۰

بخشش 1000 سكه مهریه برای فرار از بددهني شوهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زني در دادگاه خانواده با بيان اينكه از بددهنی‌های شوهرم خسته شده‌ام، گفت: حاضرم مهريه يكهزار سكه بهار آزادي‌ام را ببخشم تا او مرا طلاق بدهد و از اين وضع رها شوم. این زن 29 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست جدايي خود را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.
اين زن در حضور قاضي شعبه 235 اين مجتمع قضايي خانواده با بيان اينكه شوهرم دائم ناسزاگویی مي‌كند و حرف‌هاي عادي‌اش نيز همراه با ناسزاست، گفت: انگشت‌نماي همه فاميل شده‌ام چرا كه شوهرم با رفتار‌هايش موجب خجالت و آبروریزی‌ام مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه حدود 8 سال از زندگي مشتركمان مي‌گذرد و فرزندي نداريم، ادامه داد: در طول زندگي همه رفتار‌هاي شوهرم را تحمل كردم ولي ديگر حاضر به تحمل فحاشي‌هايش نيستم؛ به همين دليل طلاق مي‌خواهم و او بايد هر چه سريع‌تر با اين موضوع موافقت كند.
زن بار ديگر لب به سخن گشود و بيان كرد: حاضرم مهريه يكهزار
سكه‌ای ام را به شوهرم ببخشم تا مرا طلاق بدهد. در واقع حاضرم هر كاري انجام دهم تا او با اين درخواست موافقت كند.
مرد در دادگاه حاضر شد و با بيان اينكه همسرم فقط به فكر خود بوده و اهميتي به كارها و رفتار‌هايم نمي‌دهد، گفت: درست است كه هنگام عصبانيت حرف‌هاي ناشايستي از دهانم خارج مي‌شود ولي اين دليل خوبي براي درخواست طلاق از سوي همسرم نيست.
وي ادامه داد: رفتارهاي همسرم از نظر رعايت ادب مانند من است و او نيز گاهي ناسزاگویی مي‌كند و ما تنها در اين زمينه با هم تفاهم داريم، بنابراين او بايد درخواست خود را پس بگيرد چرا كه من او را طلاق نمي‌دهم.
زن نيز بيان كرد: شوهرم به دنبال اين است كه مرا همرنگ خود كند چرا كه مي‌داند ديگر تحملم تمام شده است و طلاق مي‌خواهم.
قاضي اين شعبه بعد از شنيدن صحبت‌هاي زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت كرد و حكمي مبني بر طلاق صادر نشد.

نظرات بینندگان