arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

امام جمعه موقت تهران: امروز در نزدیکی رژیم صهیونیستی از حریم ولایت دفاع می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مدافعان حرم برای پرواز به بهشت از هم سبقت می‌گیرند، گفت: امروز در نزدیکی رژیم صهیونیستی از حریم ولایت دفاع می‌کنیم.

به گزارش انتخاب،حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امشب در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار مدافع حرم شهید احمد غلامی جانشین فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهداء(ع) در دوران دفاع مقدس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، جایگاه والای شهدا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: به استناد آیات قرآن کریم، شهدا زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند.

وی با بیان اینکه شهدا رنگ و بوی خدایی گرفته و در عالم حضور دارند، گفت: شهدای والامقام انقلاب اسلامی در راه خدا و در راستای پاسداری از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب همه هستی خود را تقدیم کردند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این‌که شهدا لباس عزت بر تن کرده‌اند، افزود: شهدا جان خود را برای رفاه و آسایش مسلمین و آزادگان جهان اسلام تقدیم کردند.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدای مدافع حرم بیان‌داشت: شهدای مدافع حرم با خداوند متعال معامله کردند و جایگاه آنان در بهشت جایگاه بسیار والایی است.

صدیقی جبهه مقاومت را مورد اشاره قرار داد و گفت: مدافعان حرم در جبهه مقاومت همانند دوران دفاع مقدس برای پرواز به بهشت از هم سبقت می‌گیرند.

وی با بیان این‌که مومنان با یک آرامش درونی به سوی خدا می‌شتابند، افزود: حضرت سیدالشهداء(ع) شب عاشورا در میان 30 هزار دشمن به عبادت حضرت حق پرداخته و با دلی آرام به سوی حضرت معبود شتافت.

امروز در نزدیکی رژیم صهیونیستی از حریم ولایت دفاع می‌کنیم

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی امروز به جهان صادر شده است، عنوان کرد: سربازان ولایت روزی در غرب کشور در برابر دشمنان اسلام ایستادگی می‌کردند اما امروز مدافعان حریم آل‌الله در نزدیکی رژیم صهیونیستی در برابر جنایات استکبار و دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان