arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

شائبه توهین در اظهارات یکي از منصوبان وزیر پیشنهادی ورزش/ يك اظهارنظر بي ربط توسط يك مدير غير مرتبط!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شائبه توهین در اظهارات یکي از منصوبان وزیر پیشنهادی ورزش/ يك اظهارنظر بي ربط توسط يك مدير غير مرتبط!
بعد از معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، یکی از مسئولان زیردست او گفته است که رییس بعدی سازمان میراث فرهنگی توسط سلطانی فر به رییس جمهور معرفی خواهد شد!

به گزارش خبرنگار "انتخاب" ، این فرد تازه كار که از سوی سلطاني فر به عنوان مسئول روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی منصوب شده، در مصاحبه ای یک روز زودتر از معرفی رسمی سلطانی فر از سوی رییس جمهور، خبر مذکور را رسانه ای کرده و سپس به گمانه زنی درباره جانشین رییس سازمان میراث فرهنگی پرداخته است!

چنین رفتاری از سوی یک مسئول میانی در یک سازمان دولتی مرسوم نیست. اینکه یک مسئول میانی احتمالاً مورد اعتماد معاون رییس جمهور،  نتیجه مذاکراتی خصوصی را علنی کرده و از "تصمیم قطعی" رییس جمهور درباره وزیر پیشنهادی ورزش – ولو درست هم باشد - خبر دهد، نشان از ناشی گری در رفتار سیاسی فرد دارد و در این خصوص بیش از هر چیز، باید به مسعود سلطانی فر خرده گرفت که چرا منصوبان او به این راحتی اخبار خصوصی مربوط به رییس جمهور ، ولو درست (كه در اين مورد نيز شائبه وجود دارد)  را رسانه ای می کنند؟ ايا اساسا چنين فردي در جايگاهيست كه چنين اخباري را منعكس كند؟! پس مسئولان رسانه اي دفتر رييس جمهور چه كاره اند كه يك مدير مياني يك سازمان، چنين جا پاي مديران ارشد خود بگذارد و از چيزي سخن كند كه هيچ ربطي به او ندارد؟!

با این وجود، آنچه در اظهارات این فرد را عجیب تر می کند، طرح سخنانی است که شائبه توهین به جایگاه رییس جمهور هم در آن مستتر است. مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی گفته است "تا آنجایی که می‌دانم رئیس جمهور از خود سلطانی فر خواسته اند که گزینه جایگزینی خویش را به وی معرفی کند". او حتی پا را فراتر گذاشته و با نام بردن از افرادی چون مسجد جامعی،بهشتی و رحمانی بر شایعات در این زمینه دامن می زند.

اکنون سوالی که مطرح می شود این است که مگر فردی مانند سلطانی فر برای رییس جمهور روحانی تعیین تکلیف می کند که یکی از منصوبانش چنین وانمود کرده است؟ موضوع مشاوره به مقامات ارشد کشور، امری طبیعی و رایج است و بعید هم نیست که شخص روحانی از سلطانی فر برای چنین انتصابی مشورت بخواهد اما بحث بر سر توهین به جایگاه رییس جمهور با ادبیاتی نامناسب است.

ادبیات مذکور هیچ معنایی جز تعیین تکلیف برای رییس جمهور از سوی یکی از معاونانش ندارد و صد البته که در این زمینه هم باید از خود سلطانی فر پرسید که آیا شخصا به این مسئول زیردستش مجوز چنین اظهاراتی را داده یا خود نیز از آن بی خبر است؟ واضح است که در هر دو صورت، مسعود سلطانی فر مسئول اصلی ایجاد چنین شبهه ای علیه رییس جمهور است. 

  به جناب سلطاني‌فر توصيه مي شود با توجه  معرفي ايشان به عنوان وزير پيشنهادي ورزش، بيش از پيش از اطرافيانش و همينطور نزديكان رسانه اي خود مراقبت كند ، در غير اين صورت، سرنوشتي بهتر از دوران رياست گودرزي بر وزازت ورزش، متصور نخواهد بود.

برچسب ها: سلطانی فر ، وزیر
نظرات بینندگان