arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

پاسخ قاضی پرونده نگین غرب به گلایه شاکیان/ متهم اصلی گریخت ولی دستگیر می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از دو متهم پرونده نگین غرب که به عنوان بزرگترین پرونده کلاهبرداری در موضوع مسکن مطرح است، گریخته‌است.


به گزارش خبرآنلاین همواره پس از جلسات سخنگوی قوه قضاییه، برخی از شکات پرونده نگین غرب ضمن تماس با سرویس مشکلات مردم از نحوه مواجهه دادگاه شعبه 36 تجدید نظر استان تهران که مسئول رسیدگی به این پرونده شده، گلایه می کنند و می گویند قاضی زرگر اجازه حضور شکات و وکلا در پرونده را نمی دهد.

احمد زرگر رئیس دادگاه شعبه 36 تجدیدنظر امروز در پاسخ به این انتقادات امروز در جمع خبرنگاران گفت: اصلا چنین چیزی نیست و متاسفانه شکات، کم لطفی می‌‌کنند.
زرگر ادامه داد: می‌خواهند برای یک پرونده 50 نفر وکیل بگیرند که نمی‌شود و تمام وقت من گرفته می‌شود در حالیکه طبق قانون نمی‌توانند بیشتر از سه وکیل داشته باشند و الان هم سه وکیل در پرونده وجود دارد.
این قاضی دادگستری پیشتر درباره این پرونده گفته بود: این پرونده 15 هزار نفر شاکی دارد که در حال حاضر با 10 هزار نفر از شکات آن تسویه حساب شده است. در این پرونده حدود 2 هزار واحد ساختمان نیمه‌کاره، تکمیل و به شکات داده شده است.
او همچنین از صدور حکم جلب ریاضی متهم پرونده نگین غرب خبر داد و گفت: این فرد هنوز در مرجع تجدیدنظر، حکم قطعی دریافت نکرده است چون قرار بود همکاری کند.
قاضی زرگر در ادامه گفت: به زودی دادگاه این فرد برگزار و محکوم می‌شود. ریاضی در دادگاه بدوی به 12 سال حبس محکوم شده است او فعلا متواری است ولی ان‌شاء‌الله دستگیر می‌شود و حکمش را صادر می‌کنیم.
نظرات بینندگان