arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵

کشوری که رکورد پاداش به مدال آوران المپیک ریو را شکست

دولت کویت با اختصاص بودجه ای از ورزشکاران این کشور که در رقابتهای المپیک و پارالمپیک رکورد و مقام جهانی بدست آورده اند، تقدیر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان امور ورزش کویت روز چهارشنبه اعلام کرد به ورزشکارانی که در رقابتهای المپیک ریو کسب مقام کرده اند جوایز قابل توجهی اهدا کرده است.

این سازمان در ادامه می افزاید دولت کویت طبق وعده ای که به ورزشکاران داده بود این جوایز را به کاروان وزرشی و قهرمانانی که در رشته های تیر اندازی دو ومیدانی موفق به کسب مقام شده بودند، اختصاص داده است.

بر این اساس فهید الدیحانی نماینده کویت در رقابتهای المپیک ریو که در رشته تیراندازی (رقابتهای دبل تراپ) موفق به کسب نشان طلا شد جایزه 800 هزار دلاری را تصاحب کرده است و این جایزه به صورت رسمی و از طرف دولت به وی اهدا شد. علاوه بر آن هدایای دیگری هم به طور نقدی و غیر نقدی نیز از نهادهای مختلف به آنها اهدا شده است.

عبدالله الرشیدی دیگر ورزشکار کویتی که در رقابتهای تیراندازی نشان نقره کسب کرد جایزه 500 هزار دلاری را به خود اختصاص داده است.

پیش از این سنگاپور وعده پاداش یک میلیون دلاری به هر یک از مدال آوران طلای خود در رقابتهای المپیک ریو داده بود اما کاروان این تیم موفق به کسب مدال نشد.

این جوایر در حالی به مدال آوران کویت اهدا شده که این کشور با پرچم خود در رقابتهای المپیک ریو شرکت نکرد و به دلیل محرومیت از سوی کمیته ملی المپیک با پرچم این کمیته در رقابتهای المپیک حضور یافت.
منبع: ایرنا
برچسب ها: رکورد ، المپیک ، ریو
نظرات بینندگان