arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵

مرخصی گرفتن مهدی طارمی و گم شدن در خوزستان!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه خبرورزشی نوشت: لابد می‌دانید بازی هفته گذشته استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی با تساوی یک - یک به پایان رسید که هواداران دو تیم درگیر شده و صحنه‌های زشتی را رقم زدند؛ البته این همه اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز نبود...

دیروز شنیدیم پس از بازی برای مهدی طارمی گلزن ملی‌پوش پرسپولیس هم ماجرایی به جود آمده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

سفر ۴ ساعته دوستان آقای گل به اهواز
بازی جنجالی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران ساعت ۱۶:۴۵ روز پنج‌شنبه ۲۹ مهر در حالی برگزار شد که پیش از آن برخی از دوستان و نزدیکان مهدی طارمی تصمیم گرفتند از بوشهر راهی اهواز شده و این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند. فاصله بوشهر تا اهواز با ماشین ‌سواری ۴ ساعت است و دوستان طارمی نیز صبح راهی استان خوزستان شدند...

روز نه‌چندان خوب مهاجم بوشهری
در روزی که رحیم زهیوی ستاره زمین بود، یک گل تماشایی از روی ضربه ایستگاهی زد و علی علیپور هم برای پرسپولیس پنالتی گرفت، مهدی طارمی روز چندان خوبی را سپری نکرد.
مهاجم گلزن و تکنیکی پرسپولیس با یارگیری فشرده بازیکنان استقلال خوزستان نتوانست در حد و اندازه‌های همیشگی ظاهر شود و در نهایت نیز همراه تیمش به تساوی یک - یک رضایت داد در حالی که سکوی ورزشگاه غدیر اهواز آبستن حوادث زیادی بود.

حبس پرسپولیسی‌ها در رختکن!
با توجه به اتفاقاتی که روی سکوی ورزشگاه غدیر رخ داد، دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند مدتی در رختکن بمانند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد! برانکو و شاگردانش زمانی سوار اتوبوس شدند و به سمت فرودگاه رفتند که دیگر خیال‌شان راحت شده بود هیچ تماشاگرنما یا فرد ناخوش‌احوالی(!) برای پرتاب سنگ یا درگیری حوالی ورزشگاه باقی نمانده است.

آقای برانکو یک روز مرخصی می‌خواهم!
مهدی طارمی که از قبل در جریان سفر دوستانش به اهواز قرار گرفته بود، در همان رختکن ورزشگاه غدیر اهواز از برانکو یک روز مرخصی گرفت. مرد کروات هم موافقت کرد آقای گل همراه دوستانش به بوشهر برود و با یک روز تأخیر خودش را به تمرینات پرسپولیس برساند.

مسیر اشتباهی به سمت گچساران
کسانی که از اهواز به بوشهر سفر کرده‌اند به خوبی می‌دانند اول باید از اهواز به هندیجان و امیدیه بروند و در ادامه راهی دیلم، گناوه و بوشهر شوند اما ظاهراً مهدی طارمی و دوستانش از این موضوع بی‌خبر بودند یا حداقل برای اولین بار بود که این مسیر را طی می‌کردند. شنیدیم آقای گل و دوستان بوشهری‌اش اشباهی به سمت گچساران رفته‌اند و از یک مجموعه نفت و گازی در بیابان سر درآورده‌اند!

عکس سلفی با آقای نگهبان!
دوستان طارمی که مسیر را اشتباه رفته بودند خیلی شانس آوردند آدم مشهوری همراه‌شان بود. نگهبان این مجموعه نفت و گازی که یک پرسپولیسی دوآتشه و متعصب بود از دیدن مهدی طارمی حسابی به وجد آمد. طرف که باورش نمی‌شد ستاره ملی‌پوش پرسپولیس به محل کارش آمده باشد، چند همکار دیگر را هم با بی‌سیم صدا زد تا در کنار مهدی طارمی عکس یادگاری و سلفی بیندازند! آقای گل لیگ پانزدهم نیز با وجود تأخیر و گم شدن در مسیر، برخورد بسیار خوبی با آقای نگهبان و دوستانش داشت.

حرکت به سوی بوشهر با تأخیر یک ساعته
آقای نگهبان پس از آنکه حسابی کنار مهدی طارمی عکس یادگاری انداخت، آقای گل و دوستانش را راهنمایی کرد. طرف مسیر درست را نشان مسافران بوشهر داد تا بالاخره مهدی طارمی و رفقایش مسیر اصلی را پیدا کرده و راهی شهر خود شوند.

نظرات بینندگان