arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵

برانکو: برنامه‌های تیم‌ملی مورد تایید ما نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 برانکو ایوانکویچ پیش از دیدار فردای تیمش مقابل صنعت‌نفت، در کنفرانس خبری حضور یافت.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم نفت آبادان، کار تیمش را برابر این تیم سخت دانست و گفت به دنبال این است تا برخلاف دیگر سایر تیم های لیگ مقابل این حریف غول کش غافلگیر نشود.

برانکو گفت: آخرین بازى قبل از تعطیلات لیگ است. با تیمى بازى داریم که به نوعی همه را غافلگیر کرده و در جدول چهارم است. آنها موفق شده اند که تیم بزرگى مثل استقلال را ببرند و واضح است بازى سختى پیش روى ماست.

تمام بازی های لیگ از این به بعد سخت است. چیزى که من را امیدوار می کند بازیکنانم هستند که با انگیزه و نشاط بالا کار کرده اند و انتظارم این است که همیشه این قدر خوب باشند.

سرمربی سرخ ها در مورد وضعیت دروازه بان تیمش گفت: بیرانوند را به خاطر مصدومیتش  در اختیار نداریم. با توجه به مصدومیتى که داشت بازى را ادامه داد اما این آسیب دیدگی کوچک باعث شد حدود ٤ هفته از میادین دور باشد. انصارى در تمرین روز گذشته آسیب کوچکى دید اما انتظار داریم فردا مشکلی نداشته باشد.

او همچنین در مورد امید عالیشاه و شرایط او در تیم گفت: بازى قبل ارنجى را انتخاب کردم که به نظرم درست بود. امید هم در آن بازى حضور داشت و متاسفانه دچار مصدومیت شد اما مشکلی برای همراهی تیم ندارد و می تواند به ما کمک کند.

 او در مورد نحوه بازی تیم نفت گفت: آن ها در بیرون از خانه خوب بازى مى کنند. تهاجمى و سرحال. دومین گلزن برتر را در اختیار دارند. در برابر ماشین سازى هم روى ضد حملات به گل رسیدند. ما چاره دیگری نداریم و برنامه خودمان را دنبال خواهیم کرد. به دنبال این هستیم که با یک نمایش هجومی و پرس بالا به برتری برسیم. 

سرمربی اسبق تیم ملی ایران در مورد جدایی ساسان انصاری از جمع قرمزپوشان گفت: ساسان به عنوان یک بازیکن سطح بالا به تیم ما آمد. او ترجیح داد از تیم جدا شود. ما خیلى از عملکرد او راضى بودیم. باشگاه پرسپولیس حرفه ای بودن  خود را نشان داد تا او به مسائل شخصى اش برسد. رفتن انصاری براى ما سخت بود.

برانکو همچنین در مورد برنامه های تیم ملی نکاتی گفت: مهدى طارمى تاکنون ٣٠ جلسه با ما تمرین داشته اما با تیم ملى ٣ ماه. رامین رضاییان کمتر از یک ماه با ما بوده. این براى ما اصلا خوب نیست. اما برنامه اینگونه چیده شده است و هرگز مورد تایید ما نبوده و باشگاه پرسپولیس هم این برنامه را تایید نکرد و متاسفانه اصلاحات لازم نیز انجام نشد.

سرمربی سرخ ها در آخرین قسمت حرف هایش در مورد بحث خروج بازیکنان از تیم صحبت کرد و گفت: این موضوعی است که مربوط به رسانه ها نیست. این ساختار باشگاه است و اگر کسى بخواهد برود یا بیاید باشگاه در این خصوص تصمیم می گیرد. اگر کسى بخواهد از تیم جدا شود به تیم امید خواهد رفت و این یک تصمیم حرفه اى است. ما تیم را بسته ایم  و طبق برنامه پیش مى رویم. ما کادر ٢٦ نفره تیم را داریم و سعی می کنیم از همه استفاده کنیم. وقتى تیم خوب کار مى کند تغییرات به حداقل مى رسد و دلیلى براى تغییر نداریم.
نظرات بینندگان