arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵

روابط کی روش-فدراسیون دوباره تیره و تار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران با ظاهری برافروخته فدراسیون فوتبال را ترک کرد. 

سرمربی تیم ملی که امروز جلسه ای با رییس فدراسیون فوتبال داشت پس از پایان جلسه بسیار عصبانی مقابل خبرنگاران قرارگرفت و از شرایط تیم ملی و حمایت هایی که نسبت به تیم او وجود ندارد انتقاد کرد. 

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پیش از جلسه فدراسیون فوتبال دو بار علیه شرایط موضع گرفته بود. 

سرمربی تیم ملی یک بار با انتشار بیانیه ای از عدم حمایت ها خبر داده بود. بیانیه ای که در نیمه شب دوشنبه و پس از برنامه نود منتشر شد و با تیتر« از تیم ملی حمایت نمی کنند» روی سایت عصرایران قرار گرفت. 

بار دیگر کی روش قبل از جلسه با رییس فدراسیون فوتبال از شرایط انتقاد کرده بود و مستقیما در مورد مشکلاتش صحبت کرده بود. مصاحبه ای که البته بیشتر مخاطبش امیرعابدینی بود که علیه کی روش صحبت کرده بود. 

این مصاحبه با تیتر:« ضعیف نشان دادن من اتفاق جدیدی نیست» روی خط قرار گرفت. بااین همه سرمربی تیم ملی پس از جلسه با رییس فدراسیون فوتبال عصبانیتش بیشتر شد. 

در این جلسه قرار بود برگزاری اردوی تیم ملی و بازی تدارکاتی اش پیش از بازی مقابل سوریه قطعی شود اما به نظر می رسد همه چیز به وقتی دیگر موکول شده که کی روش عصبانی و غیرقابل کنترل سومین مصاحبه اش را انجام داد. 

سرمربی پرتغالی تیم ملی در مصاحبه پس از جلسه به همه مشکلاتی که در این چند وقت داشته مستقیم و غیرمستقیم اشاره کرده و نشان داده که از بهم خوردن برنامه تمرینی تیم ملی ایران بسیار ناراحت است. 

سومین مصاحبه تند کی روش با تیتر«منتظرم کی روش اخراجم کند» روی خروجی قرار گرفت.

ایران در 4 بازی اول مسابقات مقدماتی جام جهانی به 10 امتیاز رسیده است و برای رسیدن به نتیجه خوب و صعود مستقیم نیاز به ادامه همین روند دارد اما اردوها و بازی های تدارکاتی تیم ملی لغو شده و همین مساله سرمربی تیم ملی را شدیدا عصبانی کرده است. 

نظرات بینندگان