arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵

عارف: ۳کمیته برای بررسی سوابق وزرای پیشنهادی در فراکسیون امید تشکیل می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فراکسیون امید از تشکیل سه کمیته تخصصی در فراکسیون متبوعش برای بررسی سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی به مجلس خبر داد.

به گزارش انتخاب، محمد‌رضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس، با اشاره به بررسی سوابق و برنامه‌های 3 وزیر پیشنهادی در فراکسیون متبوع خود گفت: در فراکسیون سه کمیته متناسب با وزارتخانه وزرای پیشنهادی در این فراکسیون تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سه کمیته «فرهنگ و ارشاد»، «آموزش و پرورش» و همچنین «ورزش و جوانان» در فراکسیون امید تشکیل شد، ادامه داد: صالحی امیری، احمدی دانش آشتیانی و سلطانی‌فر با حضور در فراکسیون امید به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازند و پس از آن در مجمع عمومی فراکسیون جمع بندی نهایی انجام می‌شود.

رئیس فراکسیون امید در عین حال از اظهارنظر درباره وزرای پیشنهادی خودداری و به تسنیم گفت: جو مجلس برای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی در حال خوب‌شدن است.

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور در تاریخ 2 آبان طی نامه‌ای به علی لاریجانی سید رضا صالحی‌امیری، مسعود سلطانی‌فر و فخرالدین دانش‌آشتیانی را برای تصدی سه وزارت‌خانه‌ فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان وآموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد.

همچنین بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با تسنیم از برگزاری مجمع عمومی فراکسیون متبوع خود در روز دوشنبه هفته جاری خبر داده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان