arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
رئیس فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد:

ضرورت تفکیک دو بخش جوانان و ورزش در وزارتخانه

تابش گفت: فدراسیون‌های ورزشی نیاز به تقویت و حمایت بیشتری دارند و انتخاب روسا نیز باید با نظر جامعه ورزش صورت گیرد تا برنامه‌های هر فدراسیون با همراهی و جامعیت بیشتری انجام و خطا و آزمایش در انجام طرح ها به حداقل برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر ضرورت تفکیک دو بخش جوانان و ورزش گفت: اصلاح و به روز کردن قانون مرتبط با ورزش کشور در اولویت مسئولان قرار گیرد.

به گزارش انتخاب، محمدرضا تابش در دیدار مسئولان ورزش شهرستان اردکان اظهار کرد: فدراسیون‌های ورزشی نیاز به تقویت و حمایت بیشتری دارند و انتخاب روسا نیز باید با نظر جامعه ورزش صورت گیرد تا برنامه‌های هر فدراسیون با همراهی و جامعیت بیشتری انجام و خطا و آزمایش در انجام طرح ها  به حداقل برسد.

نماینده مردم اردکان؛ بسط و گسترش ورزش بخصوص در بخش همگانی در شهرهای کوچک و مناطق محروم را یادآور شد و تصریح کرد: پولی و طبقاتی شدن ورزش موضوعی است که به جد باید مراقبت گردد تا گریبان گیر ورزش نشود که در غیر این صورت می‌تواند باعث تبعات منفی اجتماعی گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: توسعه ورزش باید بر مبنای پیشینه، توان و استعدادهای هر منطقه برنامه‌ریزی شود و در بعد ملی نیز به رشته‌های آینده‌دار و مدال‌آور برای کشورمان توجه شود.

وی با تاکید مجدد بر ورود واحدهای صنعتی برای حمایت از ورزش و انجام تعهدات اجتماعی، از «تک محوری بودن تامین منابع مالی ورزش شهرستان اردکان» انتقاد کرد و گفت: کارخانجات صنعتی بومی شهرستان نیز باید برای حمایت از ورزش وارد عرصه شوند.

نماینده مردم اردکان همچنین توجه به ورزش بانوان را مورد تاکید قرار داد و فراهم کردن امکانات لازم در این زمینه را خواستار شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان