arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵

حضور صالحی امیری به ثبات وزارت فرهنگ منجر می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب سیدرضا صالحی امیری را برای تصدی این وزارت، سبب ثبات دوباره وزارتخانه دانست.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی روز یکشنبه درباره معرفی صالحی امیری از سوی رئیس جمهوری به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور صالحی امیری باعث می شود تا نظام موجود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هم نخورد و سبب ثبات دوباره این وزارت خانه خواهد شد.

وی از صالحی امیری به عنوان فردی آشنا به مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دولت یاد کرد که ارتباط خوبی با دولت یازدهم دارد.
حشمتی افزود: با توجه به این شرایط ، به نظرم صالحی امیری می تواند بهترین گزینه برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد و امیدوارم وی بتواند ضمن همکاری با معاونان و دوستان این وزارتخانه، در حوزه های مختلف موفق باشد
وی همچنین به سوابق صالحی امیری اشاره کرد و گفت: او یک چهره فرهنگی است که در سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز کارنامه خوبی داشته است. درباره فعالیت های او در میان نمایندگان دوره قبلی مجلس شورای اسلامی شیهاتی وجود داشت که برطرف شده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هفته گذشته در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد و روز سه شنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رای خواهند داد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان