arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵

الاسدی: نیروهای مردمی عراق وارد موصل نخواهند شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احمد الاسدی سخنگوی رسمی نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) عراق روز یکشنبه گفت که این نیروها بر اساس طرح اعلام شده از طرف حیدر العبادی نخست وزیر عراق وارد موصل نخواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، الاسدی در یک کنفرانس خبری در بغداد گفت: مرحله دوم عملیات نیروهای الحشد الشعبی، پاکسازی مناطق غربی عراق در مرزهای سوریه است.
وی تاکید کرد: حیدر العبادی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح، نیروهای مردمی را به مأموریت بزرگ یعنی قطع خطوط ارتباطی تروریست های داعش و محاصره آنها مکلف کرده است.

سخنگوی نیروهای الحشد الشعبی ادامه داد: برخی تروریست های از شهر رقه سوریه در حال عبور به شهر موصل در عراق هستند که از نظر ما این تروریست ها هیچ تفاوتی با هم ندارند و ما تلاش خواهیم کرد خطوط ارتباطی آنها را قطع کنیم.

الاسدی تاکید کرد که نیروهای الحشد الشعبی برای پاکسازی و امن کردن راه های منتهی به شهرستان «تلعفر» در استان نینوا از مواد منفجره و بمب های کارگذاری شده نیاز به یک هفته زمان دارد.

در همین راستا نیروهای مردمی برای قطع ارتباط تروریست های موصل و سوریه، امروز نبرد سنگینی را شروع کردند.

نیروهای الحشد الشعبی در ادامه نبردهای سنگین خود برای قطع ارتباط تروریست های موصل و سوریه، از زمان شروع علمیات آزادسازی موصل شماری از روستاها و 244 کیلومتر از خاک عراق را از اشغال تروریست های داعش آزاد کردند.

پیشتر الاسدی با تاکید براینکه عملیات نابودی گروه تروریستی داعش منحصر به داخل اراضی عراق نمی شود، گفته بود، گروه تروریستی داعش را در داخل اراضی سوریه نیز دنبال می کنیم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان