arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵

ستاد سرشماری نفوس و مسکن: ۴۳ درصد مردم ایران سرشماری شدند

قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن گفت: تاکنون ۶۸ هزار خانواده غایب از طریق اینترنت اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن از سرشماری ۴۳.۸ درصد مردم ایران تا صبح امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداو سیما، علیرضا زاهدیان گفت : حدود ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار شامل ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام شده اند.  

وی ادامه داد: حدود ۶ درصد خانوارهایی که به آنها مراجعه شده است، غایب بوده اند بنابراین از این خانوارهامی خواهیم با توجه به برچسبی که به منزل آنها نصب شده است بلافاصله به وبگاه سرشماری مراجعه کنند یا به صورت تلفنی اطلاعات خود را در اختیار ماموران آمارگیر قرار دهند.
 

قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن افزود : تاکنون ۶۸ هزار خانواده غایب از طریق اینترنت اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کرده اند.

وی با بیان اینکه متوسط آمار سرشماری کشور خوب ارزیابی می شود، گفت : برخی از استانها از متوسط میانگین بالاتر هستند و برخی نیز با این رقم فاصله دارند که نگران کننده نیست و با پیش بینی های مرکز آمار فاصله زیادی ندارد.  

زاهدیان با بیان اینکه ۲۸ آبان روز پایانی ثبت نام حضوری سرشماری نفوس و مسکن است، گفت : با توجه به ایام اربعین حسینی و جابجایی وسیع جمعیت امکان تمدید سرشماری از نظر فنی وجود ندارد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان