arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵

فردا بارش برف و باران درغرب و مرکز کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان هواشناسی اعلام کرد: با نفوذ جریانات شمالی از اواخر امشب و روز دوشنبه (فردا) علاوه بر غرب، مرکز و شمال شرق کشور شاهد رگبار باران و در پاره ای مناطق رعد و برق، همچنین وزش باد در نقاط کوهستانی و بارش برف در نقاط سردسیر خواهیم بود.

به گزارش انتخاب، بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از عبور امواج تراز میانی از غرب و مرکز کشور و نفوذ جریانات شمالی در نوار شمالی است و امروز در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، سواحل غربی و مرکزی خزر، دامنه های جنوبی البرز و بخش های جنوبی شمال غرب وقوع رگبار باران و وزش باد و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.
این سامانه روز سه شنبه این هفته در شمال شرق فعال می شود و شدت بارش ها امروز در گیلان، غرب مازندران، شرق لرستان و شمال چهارمحال بختیاری خواهد بود و خلیج فارس نیز از اواخر روز دوشنبه و روز سه شنبه این هفته مواجی می شود.
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درباره دمای هوای تهران نیز گفت: اکنون دمای هوای تهران 16 درجه بالای صفر، رطوبت هوا 48 درصد و سرعت وزش باد بیش از 11 کیلومتر بر ساعت است و کمینه و بیشینه هوای امروز تهران بین 8 تا 18 درجه خواهد بود.
احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای پایتخت برای فردا (دوشنبه) بین 6 تا 16 درجه بالای صفر پیش بینی شده و آسمان تهران نیز دراین روز نیمه ابری همراه با بارش های پراکنده گاهی با وزش باد و بتدریج با کاهش ابر خواهد بود.
به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، کمینه و بیشینه هوای تهران در روز سه شنبه(پس فردا) بین 7 تا 18 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران در این روز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان