arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

مهران مدیری: آخرین بار که شش صبح بیدار شدم عملیات والفجر هشت بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی کرم‌پور کارگردان که مهمان «دورهمی» بود،از ترسی که سال‌هاست با او همراه است، پرده برداشت.

به گزارش انتخاب، مهدی کرم‌پور کارگردان سینما و تلویزیون شامگاه جمعه 21 آبان ماه مهمان برنامه «دورهمی» بود.

کرم پور در ابتدای گفت‌وگو به درخواست مدیری درباره فیلم جدیدش توضیح داد: «درحال فیلمبرداری «سوفی دیوانه» هستیم که حدود 50 درصد از کار طی شده است، امیر جعفری و چند چهره جدید در این کار بازی می‌کنند. فکر می‏‌کنم که به جشنواره برسد.»

سپس او در پاسخ به پرسش مدیری که درباره پرخبر بودن و شلوغ بودنش پرسید گفت: «بله من در قبال اتفاقات اطرافم واکنش نشان می‌دهم، فیلمسازی همه زندگی من نیست، من زمان‌هایی که در سفر نیستم فیلم می‎سازم. بیشتر مشغول نوشتن هستم و زمانی که فهمیدم حرف‌هایم را با فیلم می‌توانم بهتر بزنم شروع به ساختن کردم. من در خصوص اتفاقاتی که برای هنرمندان رخ می‎دهد سکوت نمی‌کنم و حرفم را می‌زنم.»

کرم‌پور در خصوص تفاوتی که فیلم‎هایش دارند و سبکی کاری خود گفت: «من همیشه دوست دارم فضاهای متفاوتی را تجربه کنم، از طی کردن یک روند مشخص در همه آثارم خوشم نمی‎آید. البته همیشه المان‎هایی که در فیلم‎هایم وجود دارد یک مسیر پیوسته را طی می‎کند.»

او در ادامه درباره بداخلاقی‌اش سر صحنه توضیح داد: «من سر کار جدی هستم، بد اخلاق و عصبانی نیستم.»

مهران مدیری در واکنش به این سخن او گفت: «تو بداخلاق نیستی که من را ساعت شش صبح بیدار می‌کنی؟ آخرین باری که من اینقدر زود بیدار شدم عملیات والفجر هشت سال 66 بود.»

این کارگردان 40 ساله در مورد عاشق شدنش گفت: «بله عاشق شده‎ام و عشقم الان در اتاق فرمان نشسته است و سه سال است که ازدواج کرده‎ایم.»

کرم‎پور در ادامه خسرو شکیبایی و مهران مدیری را بازیگرانی خواند که در کار او را شگفت زده کرده‌اند و بسیار باهوش هستند.

او درخصوص آرزویش برای کارگردانی فیلمی در سینمای ایران گفت: «الان چیزی به یاد ندارم ولی در دوران دانشجویی فیلمسازی آقای مهرجویی را دوست داشته و هنوز هم دارم. آن مجموعه فیلم‎های «هامون» و «لیلا» و ... برایم بسیار جذاب بودند و خوشحالم که توانستم با او همکاری کنم.»

این کارگردان در پایان درباره ترس خود از پیری گفت: «همیشه فکر کردن به آن دوران که بقیه با حس ترحم در مورد تو رفتار می‌کنند برایم ترسناک بوده است. به نظر من انسان تا وقتی که آرزو داشته باشد و به خاطرات باز نگردد جوان است و دچار پیری نشده است.»
نظرات بینندگان