arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵

انچه در نود گذشت/ از اولین ملی پوش تا تهدید به شکایت فتح الله زاده از فردوسی پور

فردوسی پور در این برنامه تلاش زیادی کرد که بلبشوی مالی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس را در مدیریت به چالش بکشد و حتی در قسمتی هم موفق شد . جایی که فتح الله زاده گفت هفته بعد از برنامه نود شکایت می کنم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فردوسی پور در این برنامه تلاش زیادی کرد که بلبشوی مالی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس را در مدیریت به چالش بکشد و حتی در قسمتی هم موفق شد . جایی که فتح الله زاده گفت هفته بعد از برنامه نود شکایت می کنم.

 برنامه نود این هفته که لیگ برتر آغاز نشده و جام حذفی هم پیش نرفته به بدهی های پرسپولیس و استقلال اختصاص داشت. دوتیمی که 180 میلیارد تومن خرج کرده ان و پس نداده اند. 

به گزارش انتخاب، دوشنبه شب فردوسی پور میزبان علی فتح الله زاده و انصاری فر بود ومحود رویانیان هم روی خط آمد که از هزینه های تیم خودش در آن دوره گذشته را دفاع کند.

انچه در نود گذشت/ از اولین ملی پوش تا تهدید به شکایت فتح الله زاده از فردوسی پور

فردوسی پور در این برنامه تلاش زیادی کرد  که بلبشوی مالی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس را در مدیریت به چالش بکشد و حتی در قسمتی هم موفق شد . جایی که فتح الله زاده گفت هفته بعد از برنامه نود شکایت می کنم 


 برنامه ۲۴ آبان نود با محوریت بررسی بازی پیش روی تیم ملی با سوریه و بدهی میلیاردی دو باشگاه سرخابی پایتخت ساعت ۲۲:۴۹ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.
در ابتدا سوال مسابقه پیش بینی درباره نتیجه بازی ایران و سوریه پخش شد که تا لحظه شروع بازی بینندگان می توانند در آن شرکت کنند.



خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب نود خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر است:
- تاریخچه هت‌تریک های تیم ملی به مناسبت هت‌تریک گوچی مقابل گینه
- بررسی دلیل بدهکاری سرخابی ها و قراردادهای بی حساب و کتاب در فوتبال ایران با حضور فتح الله زاده و انصاری فرد
- تحلیل تیم ملی سوریه  و گزارش اختصاصی از اردوی تیم ملی در مالزی
- گفت‌وگو با یکی از دو بازمانده اولین تیم ملی تاریخ ایران

ویدیوی مجموعه تمام گل های تیم ملی ایران مقابل سوریه در قالب آیتم بعدی به پخش رسید.

 به بهانه هت‌تریک رضا قوچان نژاد در بازی دوستانه مقابل گینه پاپوا تمام هت‌تریک تاریخ تیم ملی فوتبال مرور شد.
 ۱۵ دقیقه پس از آغاز برنامه ۴۶۰ هزار نفر در مسابقه پیش بینی شرکت کردند که ۹۴،۸ درصد برد ایران، ۳،۷ درصد مساوی و ۱،۵ درصد برد سوریه را پیش بینی کردند.

گزارش ویژه نود از مالزی و تمرین تیم ملی و مصاحبه با ایرانیان مقیم مالزی بخش بعدی بود.

شبکه فاکس هلند مستندی از علیرضا جهانبخش ملی پوش کشورمان و زندگی او در ایران و چگونگی رشد و ترانسفر او به هلند تهیه کرده که بخش اول آن پخش شد.

گفت‌وگوی جالب و ویژه این هفته نود با قربانعلی تاری بازمانده اولین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران انجام شده و به مرور خاطرات این دروازه بان قدیمی که بعدها به گزارشگری روی آورد پرداخته شد.


انچه در نود گذشت/ از اولین ملی پوش تا تهدید به شکایت فتح الله زاده از فردوسی پور


 علی فتح الله زاده و محمدحسن انصاری فرد مدیران عامل سابق باشگاه های استقلال و پرسپولیس به استودیو برنامه آمدند و بررسی پرونده ویژه این هفته با موضوع بدهی های سرسام آور باشگاه های سرخابی آغاز شد.

پس از بخش اول بحث ها آنالیز تیم ملی سوریه پخش شده و مشخص شد این تیم با داشتن سومین خط دفاعی برتر مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا حریف آسانی برای به ثمر رساندن گل های متعدد نیست.

 گفت و گوی اختصاصی دوشنبه شب نود با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در مالزی یک شب پیش از بازی با سوریه در ادامه به پخش رسید.

آمارهایی از وضعیت دو تیم ایران و سوریه مرور شد از جمله این که تیم ایران با میانگین سنی ترکیب اصلی ۲۶،۲ سال تیم تقریبا جوانی است اما تیم سوریه میانگین سنی عجیب و فوق العاده جوان ۲۳،۵ سال را دارد. همچنین در مسابقات گذشته دو تیم ۵۸ درصد بازی ها را ایران برده است، ۳۷ درصد مساوی شده و ۴ درصد هم با برد سوریه همراه بوده است. عمر خربین با ۱۳ گل زده در ۳۰ بازی و محمد المواس با ۶ گل در ۲۳ بازی خطرناک ترین بازیکنان سوریه هستند.

گزارشی کامل از پرونده بدهی های تاریخی دو باشگاه سرخابی در ادامه روی آنتن رفت.

محمد رویانیان مدبرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس هم روی خط تلفنی آمد و درباره ابهامات و بدهی های دوران مدیریت خود صحبت کرد.

سومین و آخرین بخش از مستند زندگی فوتبالی جهانبخش و پشت صحنه بازی های او در ترکیب تیم های نایمخن و آلکمار به پخش رسید.

 گل های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان آخرین بخش این برنامه پخش شد.
پس از سه ساعت و ۲۶ دقیقه برنامه این هفته نود با پخش آخرین آمار نظرسنجی ساعت ۲:۱۵ بامداد به پایان رسید. در نهایت با شرکت یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در نظرسنجی، بیش از ۹۴ درصد بینندگان برد ایران را در مسابقه با سوریه پیش بینی کردند.
نظرات بینندگان