arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

پاسخ AFC به فدراسیون فوتبال ایران: ببخشید که نمی‌آیید!

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ جالبی به نامه اعتراض مهدی تاج داده‌است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی تاج نسبت به لیست اعلام شده توسط AFC در رابطه با نامزد بهترین های سال فوتبال آسیا، نامه اعتراض آمیزی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت. مسئولان AFC هم در پاسخ به رئیس فدراسیون ایران این چنین واکنش نشان داده اند:

« نامه ارسالی شما به امضای ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای رئیس AFC مورخ 15 نوامبر 2016 دریافت و توجه کامل و جدی ما را جلب کرد. از اینکه متوجه شدیم فدراسیون شما در نظر دارد که در مراسم جوایز سالانه به دلایلی که در نامه عنوان کردید، شرکت نکند به شدت متأثر شدیم. ما برای نشان دادن تدریجی مراسم خود تنها قسمت اول توزیع جوایز را در تاریخ 12 نوامبر 2016 در وب سایت AFC منتشر کردیم.

 اما متعاقباً لیست توزیع جوایز برای 4 مجموعه دیگر که طی تماس تلفنی نیز اطلاع رسانی شد، به زودی منتشر می شود. بخش اداری AFC در حال آماده کردن اطلاعات جهت ارسال به فدراسیون شما است و علاوه بر این مایلم تأکید کنم که معیارهای انتخاب جوایز شفاف و هدفمند طراحی و از طریق کانالهای رسمی ما ارائه شده است.

 فرآیند انتخاب نامزدها بحث و بررسی بسیار عمیق با کارشناسان دپارتمان های مختلف را در برداشته که در صورت تمایل شما می توانیم مکانیسم آن را برای شما ارسال کنیم تا از چگونگی عملکرد آن مطلع شوید. امیدوارم که توضیحات بالا هر گونه شک و شبهه و یا احساس نادرستی در خصوص اعتبار مکانیسم انتخاب کاندیداها، برندگان جوایز و همچنین لیست کامل جوایز را از بین برده باشد. »
نظرات بینندگان