arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

اظهارات تکان‌دهنده یک سرکرده داعشی درباره سر بُریدن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرکرده گروه تروریستی داعش در اروپا در مصاحبه‌ای از بریدن سر زندانیان، آینده داعش و از دست دادن گربه‌اش حین سفر به سوریه گفت.
 
به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اینترنتی میرور؛ رشید قاسم، سرکرده گروه تروریستی داعش در اروپا در مصاحبه‌ای بی پرده اظهاراتی تکان دهنده از بریدن سر زندانیان، آینده گروه تروریستی داعش و از دست دادن گربه‌اش ارائه داد.
 
این سرکرده 29 ساله گروه تروریستی داعش که در راس فهرست تروریست‌های تحت تعقیب جهان قرار دارد در نخستین مصاحبه خود با "آمارناث آماراسینگام" استاد دانشگاه واشینگتن و از پژوهشگرانی که در زمینه شکل گیری گروه تروریستی داعش تحقیق می کند، درباره مسائل مختلف اظهار نظر کرد.
 
قاسم از اتباع کشور فرانسه است که به دلیل تشدید عقاید نژادپرستانه در این کشور با پرداخت 1500 یورو به همراه همسر و دخترش موفق شد فرانسه را به مقصد سوریه ترک کند. او یکی از بازیگران فیلم های تبلیغاتی داعش و عامل اصلی قتل پلیس فرانسوی و همسرش در پاریس و کشیش کاتولیک در نورماندی است.
 
وی گفت: برای فرار از فرانسه مجبور شدیم همه تعلقاتمان از جمله گربه عزیزم را رها کنیم. آن گربه ای فوق العاده بود و ترک آن غم‌انگیزترین اتفاق زندگیم حین مهاجرت به سوریه بود.
 
این عنصر داعشیِ تحت تعقیب، ضمن ستایش قساوت و حملات بی رحمانه گروه تروریستی داعش در کشورهای مختلف جهان به ویژه در اروپا درباره لذت بریدن سر انسانها گفت: بریدن گردن یک حیوان برای من بسیار دشوار است ولی این اقدام در برابر زندانیان مخالف داعش بسیار لذت بخش است.(!)
 
قاسم در پایان اظهاراتش مدعی شد: سقوط موصل به هیچ عنوان وهم‌انگیز نیست. چراکه داعش توانایی مقابله با نیروهای عراقی را دارد و سلطه آنها بر این منطقه غیرممکن خواهد بود.
نظرات بینندگان