arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵

شورای روابط بین المللی کشورهای حاشیه خلیج فارس، خواستار اخراج ایران از سازمان‌های اسلامی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شورای روابط بین المللی کشورهای حاشیه خلیج فارس موسوم به «کوگر» با مطرح کردن اکاذیبی علیه تهران، خواهان اخراج ایران از سازمان‌های اسلامی از جمله سازمان همکاری اسلامی شد.

به گزارش انتخاب، شورای روابط بین المللی کشورهای حاشیه خلیج فارس موسوم به «کوگر» از کشورهای عربی و اسلامی به ویژه اعضای شورای هکاری خلیج فارس خواست سخت‌ترین تصمیمات را در قبال ایران اتخاذ و این کشور را از سازمان همکاری‌ اسلامی اخراج کنند.

بر اساس گزارش «عیون‌الخلیج»، «طارق آل شیخان» رئیس کوگر در بیانیه‌ای بار دیگر ادعاز کذب شلیک موشک به سمت مکه مکرمه را تکرار و ایران را متهم کرد که متحدانش در یمن را برای این اقدام تحریک کرده و میزان کینه این کشور علیه مطهرترین مقدسات مسلمانان آشکار شد.

وی گفت: در پی اقداماتی که ایران علیه مفاهیم وحدت اسلامی انجام داد ، در راستای تضعیف همبستگی اسلامی گام برداشت ، از گروه‌های تروریستی که مسلمانان در عراق و سوریه را هدف قرار می‌دهند، حمایت کرد و افتخارش به این موضوع که چهار پایتخت عربی را اشغال کرده است ، اخراج این کشور از تمام سازمان‌ها اسلامی «امری مشروع» و ضرورت فوری است و ما اکنون خواستار آن هستیم.

ادعاهای آل‌شیخان در حالی علیه ایران مطرح می‌شود که حمایت عربستان و برخی متحدانش از گروه‌های تروریستی به اثبات رسیده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان