arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵

آریا آرام‌نژاد: بعد از ۹ سال‌ مجوز خواندن گرفتم

در حالی که آریا آرام‌نژاد از صدور مجوز تک‌آهنگ «بهاری نمونده» با شعری از میلاد آهنگربهان خبر می‌دهد، دفتر موسیقی ارشاد تاکید می‌کند این مجوز ربطی به خواننده و آهنگ ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آریا آرام‌نژاد: بعد از ۹ سال‌ مجوز خواندن گرفتم آریا آرام‌نژاد در مورد خبر مجوز گرفتن تک‌آهنگ «بهاری نمونده» گفت: «در کنار آلبومی که از ماه‌ها قبل برای دریافت مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کردم، تک‌آهنگی با نام «بهاری نمونده» را هم فرستادم. خوشبختانه ترانه «بهاری نمونده» سروده میلاد آهنگربهان موفق به دریافت مجوز از بخش صدور مجوز شعر و ترانه دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. تک آهنگی که من خواننده آن هستم.»  

به گزارش انتخاب؛ او در مورد وضعیت آلبومی که برای دریافت مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده است، توضیح داد: «هنوز بابت آلبومی که ماه‌هاست به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده‌ام، جوابی نگرفته‌ام اما علی‌الحساب این تک‌آهنگ مجوز ترانه را گرفته و در انتظار صدور مجوز موسیقی است.»



آرام‌نژاد در مورد زمان انتشار تک‌آهنگ «بهاری نمونده» افزود: «گمان ما این است که نهایتا تا دو یا سه هفته آینده مجوز موسیقی هم داده شود و ما بتوانیم «بهاری نمونده» را با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کنیم.»  

او در مورد بازدهی مالی انتشار تک‌آهنگ گفت: «طبیعتا انتشار تک‌آهنگ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق اینترنت و فضای مجازی سود مالی برای تولیدکنندگان به همراه نخواهد داشت اما برای من آن‌چه بیش از مسائل مالی حائز اهمیت است، مسئله صدور مجوز است. با صدور این مجوز، ممنوع‌المجوزی ۹ ساله من پایان یافت و این موضوع برایم مهمتر از بعد اقتصادی ماجراست.»  

آرام‌نژاد با اشاره به اسامی همکاران خود در قطعه «بهاری نمونده» افزود: «موسسه خانه هنر آفتاب نو پشتیبان ما در انتشار تک‌آهنگ «بهاری نمونده» است. تنظیم‌کننده این تک‌آهنگ محمدجواد جعفرزاده و نوازنده آن امید حجت است و ضبط و میکس و مستر آن هم در استودیو باران انجام شده است. سبک این تک‌آهنگ پاپ نزدیک به راک است. ما تلاش کرده‌ایم ساختار کار را به سمت راک ببریم و به همین دلیل گیتار الکتریک بیشترین نمود را دارد و در کنار آن از پیانو هم استفاده ‌شده است.»  

آریا آرام‌نژاد: بعد از ۹ سال‌ مجوز خواندن گرفتم

او در پایان گفت: «مسئله‌ای که برای من بیشتر اهمیت دارد، اتفاق خوب مجوز گرفتن است. من کسی هستم که با وجود تمام موقعیت‌هایی که برای رفتن داشتم، در ایران ماندم و تمام تلاشم را کردم تا از طریق قانونی مجوز بگیرم و خوشحالم که چنین شد.»

با این‌حال روابط عمومی دفتر موسیقی ارشاد در تماس تلفنی ما، ضمن تایید صدور مجوز شعر و ترانه برای تک‌آهنگ «بهاری نمونده»، افزود: «تصویب شعر در شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباطی به تایید خواننده یا موسیقی آن نداشته و هنوز مجوزی برای این تک‌آهنگ با صدای خواننده یاد شده صادر نشده است.» 
نظرات بینندگان