arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵

درمان‌های پزشکی در فرانسه عامل فوت کیارستمی بوده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو ناظر کمیسیون بهداشت و درمان در پرونده کیارستمی گفت: یکسری از عوارض برای بیمار در داخل کشور رخ داده که قابل پیگیری بوده اگرچه موجب فوت بیمار نشده است.

"سیامک مره‌صدق" عضو ناظر کمیسیون بهداشت و درمان در پرونده کیارستمی، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده این کارگردان فقید گفت: بعد از انتقال پرونده پزشکی کیارستمی در فرانسه به ایران و بررسی آن در جلسه هفته گذشته کمیته رسیدگی، موضوع جدیدی مطرح نشده است.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس با بیان اینکه علت فوت کیارستمی هیچ ارتباطی به اتفاقات رخ داده در داخل کشور نداشته، اظهار داشت: درمان‌های پزشکی در فرانسه موجب فوت این کارگردان شده و اعزام بیمار برخلاف نظر پزشک معالج و به دلیل تمایل خود و خانواده وی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: عوارض پیش آمده برای بیمار در ایران در زمان انتقال وی به فرانسه در حال کنترل بوده و این عوارض اثر مستقیمی بر روی مرگ وی نداشته است.

مره‌صدق همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با مشخص شدن علت فوت آیا شکایت فرزند کیارستمی از پزشک معالج ایرانی کنسل خواهد شد، گفت: یکسری از عوارض برای بیمار در داخل کشور رخ داده که قابل پیگیری بوده اگرچه این عوارض موجب فوت بیمار نشده است.

عضو ناظر کمیسیون بهداشت و درمان در پرونده کیارستمی خاطرنشان کرد: بعید است، طی این هفته جلسه‌ای در این رابطه برگزار شود.
نظرات بینندگان