arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵

هیأت وزارت کشور برای بررسی موضوع لغو سخنرانی علی مطهری وارد مشهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک منبع آگاه گفت: هیأتی از وزارت کشور دوشنبه شب برای بررسی موضوع لغو سخنرانی روز اربعین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مشهد شد.

به گزارش انتخاب؛ وی که خواست نامش ذکر نشود، اظهار کرد: تحقیق و بررسی جوانب مختلف موضوع لغو سخنرانی علی مطهری در دستور کار هیأت قرار داد.
 
این هیأت در پی دستور روز گذشته وزیر کشور به معاون سیاسی این وزارتخانه مبنی بر تشکیل هیأتی برای بررسی علت لغو جلسه سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.
 
رحمانی فضلی در این دستور، پایبندی به قانون و مقررات کشور را از مصادیق حق الناس برشمرد و گفت: رعایت قانون برای همگان یکسان است و نباید اقدامات سلیقه ای را مبنای تشخیص قانون دانست و بر اساس قانون اساسی، حوزه فعالیت قوا و دستگاه ها مشخص است و انتظار می رود در پایبندی به فرامین صریح مقام معظم رهبری در قانونمندی و رعایت حق الناس، مسؤولان پیشرو باشند.
 
سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی قرار بود با موضوع تحلیل واقعه کربلا در روز اربعین حسینی در مشهد برگزار شود که با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهر لغو شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان