arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
وزیر کشور تاکید کرد

توقف مقطعی بررسی پرونده «املاک نجومی» در وزارت کشور تا تعیین تکلیف در کمیته مفاسد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
توقف مقطعی بررسی پرونده «املاک نجومی» در وزارت کشور تا تعیین تکلیف در کمیته مفاسدوزیر کشور با رد گمانه‌زنی‌ها درخصوص واگذاری بررسی این پرونده توسط معاون عمرانی به افراد دیگر گفت: این موضوع شخصا توسط معاون عمرانی پیگیری شده است.

به گزارش انتخاب، رحمانی فضلی در نشست خبری امروز سه شنبه در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده املاک نجومی، گفت: پرونده واگذاری املاک در شهرداری تهران شخصا توسط معاون عمرانی وزارت کشور پیگیری شده و به فرد یا افراد دیگری واگذار نشده است. در حقیقت برخی گمانه‌زنی‌ها درخصوص اینکه این موضوع به افرادی که قبلا در شهرداری تهران مشغول به کار بوده‌اند واگذار شده که نادرست است ضمن اینکه اگر فردی قبلا در دستگاهی مشغول به کار بوده، دلیل نمی‌شود که به این دستگاه حتما تعصب داشته باشد و نتواند چنین موضوعی را پیگیری کند اما این موضوع شخصا توسط معاون عمرانی وزارت کشور پیگیری شده که هیچ‌وقت در شهرداری تهران مشغول به کار نبوده است.

وی در تشریح آخرین جزییات روند بررسی پرونده املاک در شهرداری تهران و تهیه گزارش از این موضوع گفت: پرسش‌هایی توسط وزارت کشور مطرح شده و شهرداری تهران نیز جواب‌هایی داده است. مجموع این جواب‌ها به معاونت اول ریاست جمهوی ارجاع داده شده تا در آنجا مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وزیر کشور تاکید کرد: البته این موضوع در کمیته مبارزه با مفاسد نیز که معاون اول رییس جمهور در آن حضور دارند، مطرح شده و به ما اعلام شده که با توجه به بررسی این موضوع در این کمیته و اینکه در حال رسیدن به نتایج نهایی هستند، از ما تقاضا کردند فعلا بررسی این موضوع را متوقف کنیم. آنچه که مورد نظر است، بررسی این موضوع به صورت پرونده‌ایست که نتایج نهایی نیز اعلام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان