arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵

نتانیاهو اعضای کابینه خود را از ارتباط با تیم ترامپ برحذر داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از همه اعضای کابینه و معاونین آنها خواست که از هرگونه ارتباط با اعضای دولت جدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا خودداری کنند.
 
به گزارش انتخاب؛ زاچی براورمن سخنگوی کابینه نتانیاهو این حکم را به همه وزرای کابینه نتانیاهو ابلاغ کرده است.
 
این اقدام نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که برخی از اعضای کابینه وی از جمله نفتالی بنت وزیر فرهنگ و اوری اوریل وزیر مسکن این رژیم با شماری از مسئولان جدید دولت آمریکا دیدار و گفت و گو کردند.
 
دفتر نتانیاهو تاکید کرده است که هرگونه ارتباطی با دولت جدید آمریکا باید تنها به دفتر نخست وزیر یا سفارت اسرائیل در واشنگتن محدود شده است.
 
این درحالی است که وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در ابتدای هفته جاری با کادر جدید دولت ترامپ در نیویورک و درباره مسائل فلسطین و رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
 
نفتالی بنت به مسئولان جدید آمریکا اعلام کرده است که به جای طرح تشکیل دو دولت در سرزمین های اشغالی، طرح جایگزین را پیشنهاد داده است.
 
طرح رژیم صهیونیستی، خودمختاری فلسطینی ها در کرانه باختری است تا حاکمیت امنیتی و نظامی همچنان برای رژیم صهیونیستی پابرجا باشد.
 
روزنامه «کول هعیر» رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد: تل آویو به محض آن که 'دونالد ترامپ' سکان رهبری آمریکا را به دست گیرد، اقدام به ساخت 30 هزار واحد شهرک جدید در بیت المقدس خواهد کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان