arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵

اعضای نهضت آزادی در دولت احمدی‌نژاد مسئولیتی داشتند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرق نوشت؛سخنان سخنگوی سپاه درباره نهضت آزادی با واکنش دبیرکل این تشکل منحل شده مواجه شد.

در این مطلب به نقل از ابراهیم یزدی، دبیرکل نهضت آزادی، آمده است؛

در گزارشی از قول سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: «تا اواسط دولت احمدی‌نژاد بخش عمده‌ای از پروژه‌های اقتصادی و پول‌ساز کشور در حوزه خودروسازی در اختیار نهضت آزادی بوده است، مستندات این هم موجود است».

ضمن تکذیب این گزارش که خلاف واقع و کذب محض است از ایشان درخواست می‌شود نسبت به ارائه مستندات این ادعای خود اقدام نمایند. در صورتی که به هر دلیل قادر به ارائه مستندات نیستند، که قطعا نیز چنین خواهد بود، توصیه می‌کنیم براساس اخلاق اسلامی و مبانی قانونی، نسبت به اصلاح اظهارنظر خلاف واقع خود اقدام نمایند. 

لازم به توضیح است که بعد از دولت موقت زنده‌یاد مهندس مهدی بازرگان در سال ١٣٥٩، سران و اعضای نهضت آزادی ایران هیچ‌گونه مسئولیتی در دولت‌های بعدی و نیز سایر نهادهای بخش عمومی نظیر خودروسازی نداشته و از سال‌های ابتدایی دهه شصت تاکنون نیز به‌خاطر انجام فریضه الهی و قانونی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و پاسداری از اصول و آرمان‌های اولیه انقلاب اسلامی و مطالبات تاریخی ملت ایران یعنی آزادی، استقلال، حاکمیت ملت و ارزش‌های اسلامی، همواره با محدودیت و فشارهای مستمر در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی روبه‌رو بوده است.
نظرات بینندگان