arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵

تسلیت وزیر بهداشت به خانواده قربانیان حادثه عراق و سمنان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی شهادت شماری از هموطنانمان در عملیات تروریستی منطقه حله عراق و همچنین کشته شدن تعدادی دیگر از هموطنانمان در حادثه برخورد دو قطار در سمنان را به خانواده آنان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
 
به گزارش انتخاب، دکتر سید حسن هاشمی در این پیام همچنین  از حضور نیروهای اورژانس که طی هر دو حادثه، حضوری به موقع داشتند و نیز از پرسنل مراکز درمانی که با آمادگی کامل، خدمات لازم را به مجروحان ارائه دادند، قدردانی کرد.

وزیر بهداشت در این پیام ابراز امیدواری کرد با پیگیری و بررسی‌های کارشناسی در مورد حوادثی مانند آن‌چه در سمنان رخ داد و تصادفاتی که هر روز با آنها مواجه هستیم، شاهد اقدامات لازم برای پیشگیری از رخدادهایی دردناک از این دست باشیم.   

متن پیام وزیر بهداشت بدین شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
 
روز گذشته بر اثر عملیاتی تروریستی در منطقه حلّه عراق، تعداد کثیری از زائران مرقد حسین ابن علی(ع) از جمله گروهی از هموطنان عزیزمان به شهادت رسیده و مجروح شدند. حادثه‌ای که انزجار تمام آزادگان جهان را در پی داشت.

امروز هم برخورد دو قطار در سمنان، جان شماری از هموطنان‌مان را گرفت و جمعی را مصدوم کرد.

اینجانب ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده حادثه دیدگان، از همکارانم در اورژانس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که طی هر دو حادثه، حضوری به موقع داشتند و پرسنل مراکز درمانی که با آمادگی کامل، خدمات لازم را به مجروحان ارائه دادند، سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم با پیگیری و بررسی‌های کارشناسی در مورد حوادثی مانند آن‌چه در سمنان رخ داد و تصادفاتی که هر روز با آنها مواجه هستیم، شاهد اقدامات لازم برای پیشگیری از رخدادهایی دردناک از این دست باشیم.   

دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان