arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

جهانگیری: با مقصران احتمالی حادثه قطار مسافربری برخورد جدی خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی تاکید کرد: اطمینان می‌دهم با عوامل و مقصران احتمالی بروز حادثه ناگوار قطار تبریز مشهد برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش انتخاب؛ در پی سانحه تلخ و غم‌انگیز برخورد دو قطار مسافربری و جان باختن تعدادی از هموطنان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت این مصیبت دردناک به عموم ملت ایران، تاکید کرد: اطمینان می‌دهم که با بررسی دقیق و فوری و همه‌جانبه موضوع، با عوامل و مقصران احتمالی بروز این حادثه ناگوار برخورد جدی خواهد شد.

متن کامل پیام جهانگیری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

سانحه تلخ و غم‌انگیز برخورد دو قطار مسافربری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در منطقه هفت‌خوان شهرستان سمنان که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ضمن تسلیت این مصیبت دردناک به عموم ملت شریف ایران، مردم متدین و انقلابی آذربایجان‌شرقی و به ویژه خانواده‌های عزیز داغدار، به ملت بزرگ و صبور ایران اطمینان می‌دهم که با بررسی دقیق و فوری و همه‌جانبه موضوع، با عوامل و مقصران احتمالی بروز این حادثه ناگوار، برخورد جدی خواهد شد.

از خداوند منان برای جان باختگان غفران و رحمت واسعه الهی، برای آسیب‌دیدگان آرزوی شفای عاجل و برای خانواده‌ها و بستگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور
نظرات بینندگان