arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

استاندار سمنان: علت دقیق حادثه قطارها تا 48 ساعت آینده اعلام می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار سمنان با اشاره به حادثه برخورد 2 قطار مسافربری گفت: کمیته بررسی این حادثه در 48 ساعت آینده علت دقیق آن را اعلام خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، محمدرضا خباز استاندار سمنان درباره آخرین وضعیت مجروحین و مصدومان حادثه برخورد دو قطار مسافربری اظهار داشت: طبق آخرین آمار 103 نفر از هموطنان در این حادثه مجروح و مصدوم شده بودند که به دو بیمارستان دامغان و سمنان و اورژانس‌های بین راهی منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند که تا الان تعداد زیادی از این افراد مرخص شدند.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس اکنون از این تعداد 11 نفر در بیمارستان دامغان و 5 نفر دیگر در بیمارستان سمنان بستری هستند که البته حال عمومی آنها خوب است و به زودی بهبود پیدا خواهند کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تعداد کشته شدگان این حادثه تاکنون 43 نفر بوده است، گفت: شب گذشته با چند تیم تخصصی اجسادی که زیر واگن‌ها بودند شناسایی و به تهران منتقل کردیم تا از آنجا به تبریز منتقل شوند.

خباز در پاسخ به این سؤال که علت دقیق این حادثه چه بوده است، گفت: علت دقیق این حادثه ظرف 48 ساعت آینده از سوی کمیته حادثه که تشکیل شده اعلام خواهد شد. 

وی تصریح کرد: اولین جلسه کمیته حادثه ظهر امروز در حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌شود که همه اعضا گزارش خود را ارائه خواهند کرد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان