arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

فرهنگ طارمی در حد پرسپولیس نیست/ نباید این پیراهن را به هرکسی داد

جعفر کاشانی گفت: در پرسپولیس قهرمانان بزرگی حضور داشتند و طارمی باید درک کند که جای چه کسانی دارد در پرسپولیس بازی می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در رابطه با احضار طارمی به کمیته انضباطی این باشگاه ارائه داد و تاکید کرد که طارمی رفتاری دارد که در حد و اندازه های پرسپولیس نیست.

به گزارش انتخاب؛ مهدی طارمی که در دیدار برابر پیکان نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و موقعیت های گلزنی را خراب کرد روز شنبه به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد و برانکو هم اعلام کرد که نمی‌تواند علت این مساله را بیان کند زیرا این موضوع درون خانوادگی است.

جعفر کاشانی در رابطه با دلایل احضار طارمی به کمیته انضباطی باشگاه گفت: طارمی یک جوان فوتبالیست است که رفتارش طبق فرهنگ خودش است و این فرهنگ در شان و اندازه بازیکن پرسپولیس نیست.

وی افزود: در پرسپولیس قهرمانان بزرگی حضور داشتند و طارمی باید درک کند که جای چه کسانی دارد در پرسپولیس بازی می‌کند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: طارمی جوان است و وقتی می‌داند کار اشتباهی را انجام می‌دهد، اظهار ندامت می‌کند اما رفتار او در متاسفانه در حد فرهنگش است که این فرهنگ در حد و اندازه و شخصیت تیم بزرگی مانند پرسپولیس نیست. بازیکن پرسپولیس باید روی رفتارش آگاهی داشته باشد.

کاشانی تصریح کرد: پرسپولیس باید زیر ساخت داشته باشد و نباید اینطور باشد که هر کس از راه برسد پیراهن این تیم بزرگ را بپوشد. هیچ وقت بازیکن نادانی در پرسپولیس نبوده و همه بازیکنان از قهرمانان و الگوها هستند پس رفتار آنها نیز باید در شان یک باشگاه باشد.

وی اظهار کرد: با طارمی صحبت هایی انجام شد و اونیز اظهار ندامت کرد اما این بازیکنان در مجموع باید در جریان فرهنگ بزرگ پرسپولیس قرار بگیرند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا احضار طارمی به اتفاقات شب قبل از بازی نفت آبادان و قهر طارمی از طاهری مربوط می‌شود، تصریح کرد: طاهری برای تمام بازیکنان پرسپولیس مانند پدر می‌ماند و طارمی اصلا در حدی نیست که بخواهد در کاری با طاهری مخالفت کند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان