arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵

ضیافت شام رضایتبخش رامنی و ترامپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
به نظر می‌رسد دیدار فرماندار سابق ماساچوست با رئیس جمهور منتخب آمریکا که یکی از گزینه‌های مطرح وزارت خارجه است، برای هر دو طرف رضایتبخش بوده است.

به گزارش انتخاب، روزنامه واشنگتن پست درباره ضیافت شام «دونالد ترامپ» و «میت رامنی» نوشت: آنها بیش از دو ساعت با یکدیگر صحبت کردند، خندیدند و در آخر رامنی که یکی از سخت‌گیر ترین منتقدان ترامپ بود تغییر عقیده داد.

فرماندار سابق ماساچوست سپس در جمع خبرنگاران گفت: شب خوبی با رئیس جمهور منتخب داشتم. ما مباحثی درباره موضوعات مختلف در سراسر جهان داشتیم و این گفتگوها روشنگر، جالب توجه و تعاملی بود.

وی افزود: آنچه امشب مطرح شد قبلا هم با ترامپ درباره آن گفتگو شده بود و همان‌هایی بود که در سخنرانی شب پیروزی شاهد آن بوده ایم. همینطور کسانی که او برای تیم انتقال قدرت برگزیده است همه اینها این امید روز افزون را به ما می‌دهد که ترامپ همان کسی است که می‌تواند ما را به آینده‌ای بهتر برساند.

بر اساس این گزارش، رامنی کسی بود که پیش از این ترامپ را مردی جعلی و قلابی که برای ریاست جمهوری آماده نیست توصیف کرده بود. وی همچنین در سخنرانی ماه مارس خود گفته بود سیاست‌های داخلی ترامپ آمریکا را به رکود می‌کشاند.

دومین دیدار رامنی-ترامپ بر خلاف دیدار نخست که چند روز قبل برگزار شد نمایشی برای نزدیک شدن دو طرف بود.

به نوشته واشنگتن پست ترامپ هم در پایان این شام کاری راضی به نظر می‌رسید و هنگامی که خبرنگار سی ان ان پرسید آیا رامنی وزیر خارجه بعدی است پاسخ داد: باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان