arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵

درخواست اصولگرایان از پرویز فتاح برای کاندیداتوری/ فتاح: پاسخ‌شان را محکم دادم

فتاح گفت: بعضا در مورد درخواست حضور در انتخابات، دوستان اصولگرا با من صحبت‌هایی کرده اند اما پاسخ آن‌ها را خیلی محکم داده‌ام.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس کمیته امداد از درخواست اصولگرایان از وی برای حضور در انتخابات خبر داد.

به گزارش انتخاب؛ پرویز فتاح در واکنش به اینکه برخی وی را یکی از گزینه‌های احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ می‌دانند، گفت: من در این مورد مرتب جواب داده‌ام و هرگونه قصد برای کاندیداتوری را تکذیب کرده‌ام.

او در مورد سفرهای خود و شائبه هایی که در این مورد وجود دارد، عنوان کرد: اگر موضوع سفرهای من است باید بگویم که بنده به عنوان رییس کمیته امداد مرتب به سفر می‌روم. باز هم خواهم رفت و نزدیک انتخابات هم در سفر خواهم بود. من این را بر خود فریضه می‌دانم. ما باید به سفر برویم. بنده یک مدیر میدانی هستم کار ما هم در کمیته امداد این گونه است که تا سفر نکنیم، شرایط را درک نمی‌کنیم.

رییس فعلی کمیته امداد در مورد اخبار مربوط به دیدارهای انتخاباتی اش با ضرغامی گفت: تاکنون هیچ جلسه‌ای با ضرغامی نداشتم, دیداری هم نداشتیم.

فتاح در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون از سوی اصولگرایان برای حضور در انتخابات از شما درخواستی شده است، یادآور شد: البته بعضا در مورد درخواست حضور در انتخابات، دوستان اصولگرا با من صحبت‌هایی کرده اند اما پاسخ آن‌ها را خیلی محکم داده‌ام.

او در واکنش به پوسترهایی که از وی و ضرغامی وجود دارد گفت: امکان ندارد پوسترهای تبلیغاتی از بنده و آقای ضرغامی وجود داشته باشد.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان