arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
تابش خبر داد

ارائه طرح ۲ فوریتی در مجلس برای مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید گفت: پیش‌نویس این طرح در کمتر از یک ساعت به امضای 145 نفر از نمایندگان گرایش‌های مختلف سیاسی خانه ملت رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید از مقابله به مثل همه گرایش‌های سیاسی مجلس با اقدامات ستیزه‌جویانه آمریکا با ارائه یک طرح دو فوریتی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش انتخاب، محمدرضا تابش عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید از مقابله به مثل همه گرایش‌های سیاسی مجلس شورای اسلامی با اقدامات ستیزه‌جویانه آمریکا با ارائه یک طرح دو فوریتی در هفته آینده خبر داد.

وی افزود: پیش‌نویس این طرح در کمتر از یک ساعت به امضای 145 نفر از نمایندگان گرایش‌های مختلف سیاسی خانه ملت رسیده است.

تابش خاطرنشان کرد: با توجه به اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا یعنی تمدید 10 ساله قانون تحریم‌های داماتو، یک طرح دو فوریتی در مورد ممنوعیت خرید کالاهای مصرفی آمریکایی در مجلس شورای اسلامی تهیه شده است. پیش‌بینی می‌شود این طرح که با پیشنهاد نمایندگان در صحن علنی و کمیسیون‌های تخصصی تکمیل خواهد شد با رأی قاطع نمایندگان تصویب و اجرایی شود.

به گزارش تسنیم، سنای آمریکا به تازگی با اکثریت مطلق(99 رأی موافق-صفر رأی مخالف) تمدید قانون تحریم‌ها علیه ایران را برای یک دوره 10 ساله دیگر تصویب کرد. پیش از این مجلس نمایندگان آمریکا تمدید قانون تحریم‌های ایران را با اکثریت آرا برای یک دوره 10 ساله دیگر به تصویب رسانده بود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان