arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵

سه حادثه اتوبوسهای تندرو در 24 ساعت گذشته

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وقوع سه حادثه برخورد اتوبوس های تندرو (بی آرتی) با عابران پیاده در 24 ساعت گذشته منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت 2 نفر از جمله یک مامور پلیس راهور تهران بزرگ شد.

به گزارش انتخاب؛ در حادثه اول شب گذشته ساعت 21 برخورد یک دستگاه اتوبوس تندرو در مقابل پارک سوار آزادی به مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد که در این حادثه یک خانم 35 ساله بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

در دومین حادثه ظهر امروز (چهارشنبه) حوالی ساعت 12 در ایستگاه نیایش خیابان ولیعصر (عج) اتفاق افتاد که به گفته حسن عباسی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران یک عابر پیاده بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شهدا شد.

اما در سومین حادثه برخورد اتوبوس های تندرو با عابرین پیاده با برخورد با یک مامور پلیس راهوربود.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به جزئیات بیشتر این حادثه اشاره کرد و گفت: ساعت 14:43 عصر امروز (چهارشنبه) حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی با یک مامور پلیس راهور در چهارراه ولیعصر (عج) به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام شد.

وی بیان کرد: با حضور تکنسین های اورژانس مشاهده شد که یک مامور پلیس راهور تهران بزرگ در برخورد با اتوبوس بی آرتی از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شده است.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: تکنسین های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی این مامور پلیس مصدوم را به بیمارستان سجاد منتقل کردند.

وی مرگ این مامور پلیس راهور را تکذیب کرد و گفت: وضعیت عمومی این مامور رضایت بخش است.

با توجه به وقوع سه حادثه تکراری برخورد اتوبوس های تندرو تهران با عابرین پیاده باید در 24 ساعت گذشته مسئولین شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در این زمینه بررسی دقیق تری نسبت به سرعت این اتوبوس های تندرو داشته باشند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان