arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵

تکذیب کاندیداتوری بادامچیان و میرسلیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مسیر اعلام نامزد نهایی حزب موتلفه در حال طی شدن است و اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه ها درباره انتخاب کاندیداهای نهایی مبتنی بر واقعیات نیست.

به گزارش خبرآنلاین، محمد مهدی اسلامی با انتقاد از ورود رسانه ای برخی نامزدهای انتخابات 96 به مرحله تبلیغات انتخابات، افزود: طبق قانون،  تبلیغات زودهنگام ممنوع است و بر اساس مصالح امروز کشور نیز نمی باشد زیرا موجب تحت الشعاع قرار گرفتن اولویت های اصلی امروز کشور که رسیدگی به امور معیشتی مردم است، خواهد شد.

وی تصریح کرد: اینکه ادعا شده است آقایان میرسلیم و بادامچیان به فینال راه یافته اند، پشتوانه ای از واقعیت ندارد. در چند ماه اخیر هیچگاه در موقعیتی که تنها 2 نامزد برای بررسی بر اساس شاخص ها مطرح باشند، وجود نداشته است.

اسلامی با اشاره به بخش دوم گزارشی که مدعی رسیدن 2 نامزد موتلفه به مرحله فینال شده بود، افزود: همانطور که از قول آقایان میردامادی و محمدرضا خاتمی نقل شده است، آنها نگران فقدان رقیب برای روحانی و کاهش مشارکت مردم در نتیجه رأی پایین برای او هستند. هرچند به نظرم جای نگرانی نیست و با توجه به رشد گسترده شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، سرعت اطلاع رسانی به قدری افزایش یافته که در زمان پیش بینی شده در قانون امکان اطلاع رسانی و ایجاد شور انتخاباتی وجود خواهد داشت.

گفتنی است روزنامه اعتماد امروز در گزارشی اشاره کرده بود بادامچیان و میرسلیم دو کاندیدایی هستند که به مرحله نهایی انتخاب در حزب موتلفه رسیده اند و کاندیدای نهایی از میان این دو چهره انتخاب خواهد شد.

نظرات بینندگان