arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵

آنچه در دورهمی گذشت/ از غر زدن هادی کاظمی تا حضور یک داعشی در هواپیمای بهداد سلیمی

قهرمان جهان در این برنامه درباره عاشق شدن خود گفت: اولین بار عاشق ورزشم شدم. اگر دو روز به سالن وزنه برداری نروم حالم بد میشود. همسرم کمک های زیادی برایم کرده است. نحوه آشنایی با همسرم از طریق دوست صمیمی ام بود که با هم آشنا شدیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دورهمی مهران مدیری شب گذشته میزبان بهداد سلیمی و هادی کاظمی بود.

به گزارش انتخاب؛  مهران مدیری برنامه "دورهمی" شب گذشته را با موضوع طلاق به روی آنتن برد و در بخش اول برنامه در خصوص مشکلات آمار طلاق صحبت کرد.

در بخش بعدی میزبان بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان در رشته وزنه برداری بود.

مدیری درباره ته تغاری بودن سلیمی و هیکل برادر وی سوال کرد و سلیمی گفت: بله ته تغاری هستم البته برادرم جثه کوچک دارد.

وی درباره انتخاب رشته وزنه برداری بیان کرد: از چهار سالگی تا شش سالگی ژیمیناستیک کار کردم و به دلیل رشدی که داشتم با نظر مربی رشته کشتی را ادامه دادم.

سلیمی در پاسخ به سوال مدیری دلیل انتخاب رشته وزنه برداری با توجه به سختی آن گفت: درسته رشته سختی است به نظرم ورزش حرفه ای خطرناک است. البته وقتی درباره ورزش کردن صحبت می کنند فقط ورزش های همگانی برای سلامتی مهم هستند.

مدیری درباره اینکه قوی ترین مرد دنیا چه حسی دارد؟ سوال کرد و سلیمی در پاسخ گفت: باید بگیم قوی ترین مرد سابق اما حس خوبی دارد.

سلیمی درباره وزن و رکورد های خود بیان کرد:الان ۱۶۲کیلوهستم اما وزن ایده آل من ۱۶۷ است. رکورد یک ضربی که داشتم ۲۱۶ بود.

سلیمی در خصوص اتفاقات المپیک برزیل گفت: این مسئله کاملا سیاسی بود وزنه هایی که زدم با نظرات کارشناسان داخلی و خارجی کاملا قابل قبول بود و خطایی نداشتم انها نخواستند من مدال بگیرم.
 
 سلیمی در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه استایل خاصی در وزنه برداری در کشور ایران داریم، گفت: به طور کلی وزنه برداری همین است اما تکنیک ها و ریز کارهایی وجود دارد که در افراد مختلف وجود دارد.

 مدیری در خصوص تاثیر ناداوری ها سوال کرد؟ که سلیمی در پلسخ بیان کرد: برای اولین بار این اتفاق افتاد و بی سابقه بود. به هر حال باید با روانشناسم صحبت کنم تا بتوانم به این استرس غلبه کنم.

سلیمی درباره فرزندش گفت: خدا در اول فروردین ۹۵ به من یک دختر هدیه داد که ۴ روز من از تولدش به اردو رفتم. ۵ ماهی تا مسابقات المپیک در اردو بودیم و به طور کلی فقط یک ماه دخترم را دیدم. حتی زمانی که از برزیل برگشتم منو نمیشناخت.

 سلیمی درباره درآمد خود بیان کرد: در حال حاضر فقط درآمدم از ورزش است و حقوق ماهیانه از صندوق حمایت از ورزش کاران دریافت میکنم که الان چند ماهی است پرداخت نکردند و البته هر ۴ سال یکبار هم مدالی کسب می کنیم هدیه ای میگیریم. امرار معاش سخت است و وزنه برداری جزو ورزش های کم درآمد محسوب می شود..

سلیمی درباره حضور دو داعشی در هواپیما برای سفر به برزیل گفت: در راه رفت به برزیل از ابوظبی سوار هواپیما شدیم که در سائوپائولو به دلایل امنیتی پلیس ها با دستگاه های مخصوص به داخل هواپیما آمدند در  چهار ردیف پشت ما به دو نفر دستبند زدند تیپ و استایل آنها شبیه داعشی ها بود.

قهرمان جهان درباره عاشق شدن خود گفت: اولین بار عاشق ورزشم شدم. اگر دو روز به سالن وزنه برداری نروم حالم بد میشود. همسرم کمک های زیادی برایم کرده است. نحوه آشنایی با همسرم از طریق دوست صمیمی ام بود که با هم آشنا شدیم.

مدیری درباره بزرگترین سختی زندگی و اینکه چه چیزی بهداد سلیمی را خوشحال می کند سوال کرد و وی اظهار داشت: زندگی سخت است. برای من که همه چیز را سخت به دست آوردم همچنین پول زیاد خوشحالم می کند.

 سلیمی در پاسخ به سوال مدیری درباره سوء استفاده رسانه ای گفت: یکبار  ازم سوء استفاده شد که یک شرکت بعد المپیک لندن عکس منو کنار برند خود در روزنامه  کار کرده بود و با پیگیری از طریق فدراسیون با آنها برخورد کردیم.

در پایان مدیری اسم هایی را نام برد و بهداد سلیمی درباره آنها نظر داد:
 
قاسم غزالیان: سازنده من مدیونش هستم 
علی مرادی: مدیر خوب و پدر خوبی برای وزنه برداری
کیانوش رستمی: ورزشکار حرفه ای، از رفاقت باهاس لذت میبرم 
سهراب مرادی: آدم آرام، خداروشکر بعد از بد شانسی هایی که داست به حقش رسید 
حسین رضا زاده: اسطوره سنگین وزن 
 محمد اسدی:(خنده) چیزی نگیم بهتره

در آخر بهداد سلیمی کفشی که با ان رکورد جهان را زده بود را به موزه دورهمی تقدیم کرد.

در ادامه هادی کاظمی با توجه به همکاری که با مدیری داشت خیلی صمیمی در برنامه دورهمی شرکت کرد و در ابتدا مدیری درباره اینکه چرا اینقدر غر میزنه سوال کرد و کاظمی پاسخ داد:  همه میگن اما فقط یک بار غر زدم. من غر نمیزنم میخوام همه چیز خوب باشد.

کاظمی در خصوص حس کمال گرایی خود گفت: واقعیت اینکه همینطور است. حس کمال گرایی دارم و دوست دارم بهتر از آن چیزی که در اختیار دارم باشد.

مدیری سوال کرد از کودکی اینطوری بودی؟ که او در پاسخ بیان کرد: از بچگی این حس را نداشتم و آدم ساکتی بودم.

کاظمی درباره فعالیت خود گفت: از سال ۷۴ حرفه ای تأتر کار کردم و ۷۵ با آقای داریوش کاردان در تلویزیون کار کردیم و ۸۱ پاورچین در خدمت شما بودیم. در دانشگاه رشته بازیگری خواندم، البته در سال۷۰ در کانون هر کار خود را شروع کردم.

مدیری درباره اینکه هادی کاظمی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود از دانشگاه چیز زیادی یاد نگرفته سوال کرد و کاظمی اظهار داشت: به دلیل اینکه چیز زیادی برای من نداشت. از آنجا که دانشگاه یک منبع است اما در دانشگاه بازی های غلط به بازیگران یاد میدادند.

کاظمی در خصوص اینکه در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من کمدین نیستم نیز گفت: تعریف من درباره کمدین فرق میکند، بازیگران ما علاوه بر ژانر های دیگر کمدی هم بازی میکنند مثل خود شما که کار جدی کرده اید کمدی هم کار میکنید.

مدیری در خصوص ازدواج کاظمی سوال کرد و وی گفت: ازدواج نکردم. من هدف هایی دارم و با توجه به کمال گرایی و مسئولیت هایی که در خانه دارم به ازدواج فکر نکردم چراکه وظایف مهمتری دارم.

کاظمی در خصوص سخت ترین موضوع زندگی خود اظهار داشت: هر چیزی را که سخت بگیری سخت میگذرد. بعد از فوت مادرم دوره سختی را گذراندم و ترکش این قضیه هنوز وجود دارد، حتی عوض شدن خود را احساس کردم.

 در پایان مدیری درباره موزه دورهمی سوال کرد که کاظمی اظهار بی اطلاعی نسبت به موزه دورهمی داشت این مسئله باعث شد مدیری بگویید میخوای بگی دورهمی رو ندیدی( خنده) 

کاظمی گفت: دورهمی رو دیدم اما این قسمت آخر ندیدم اما من چند سال پیش نمایشگاه عکسی برگزار کردم حتی یک نفر هم ازم نخریدن،یکی از آنها را به موزه اهدا میکنم (خنده)
نظرات بینندگان