arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵

کسب مجوز انحصاری صدور بیمه‌نامه حامی توسط بیمه‌کوثر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت بیمه‌کوثر با طراحی پوشش جدیدی در کشور موفق به کسب "مجوز انحصاری” صدور بیمه‌نامه حامی از سوی بیمه‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه‌کوثر اعلام‌کرد: این پوشش در راستای اصل حمایت از حقوق شهروندی برای نخستین‌بار در ایران به‌وجود آمده است.
 مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه این بیمه‌نامه فوق به‌منظور پیشگیری از وقوع مسایل حقوقی طراحی شده، افزود: اقشار مختلف جامعه با پرداخت هزینه‌ای اندک می‌توانند از تمامی خدمات تحت‌پوشش این بیمه‌نامه بهره‌مند شوند.

وی گسترش فرهنگ مراجعه به متخصص در امور حقوقی در سراسر کشور را ازجمله اهداف صدور این بیمه‌نامه برشمرد و خاطرنشان‌کرد: با بهره‌مندی از شبکه گسترده حقوقی و وکلای متخصص و مجرب بستر مناسب برای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان را فراهم کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت ضمن دعوت از فعالان صنعت بیمه در بخش کارگزاری و فروش و نیز موسسه‌ها و نهادهای حقوقی علاقه‌مند به همکاری در این پروژه ملی، گفت: امیدواریم با خدمت‌رسانی مناسب به بیمه‌شدگان بتوانیم سهم کوچکی در حل مشکل‌های قضایی جامعه و ارتقای کیفیت رفاهی و معیشتی بیمه‌گذاران خود داشته و شاهد تحولی نو در صنعت بیمه کشور باشیم.

نظرات بینندگان