arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵

اطلاعیه مدیرعامل تراکتورسازی درباره شعارهای تفرقه‌افکن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید هر گونه حرف و سخنی که بخواهد خدشه‌ای به یکپارچگی ایران وارد کند مورد تایید مردم آذربایجان نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از سایت باشگاه  تراکتورسازی، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ارتباط با حواشی پیش آمده پس از دیدار تراکتورسازی و استقلال پیامی منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«آذربایجان سر ایران است» مقام معظم رهبری

در پي بروز مسائل اخير ، لازم مي‌دانم به برخي نكات اشاره كنم. 

1- مردم آذربایجان باوجود برخی گلایه‌ها از بی‌احترامی اقوام به یکدیگر كه هويت و قوميت آنها را هدف مي‌گيرد و برخي اوقات نمونه آن در برخي ورزشگاه‌ها مشاهده مي‌شود، هرگز خود را جدای از کشور و ملت ایران ندانسته‌اند و همواره به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار کرده‌اند که نوای حیدر حیدر هواداران تراکتور خود نشانه‌ای از این موضوع است و درعین‌حال این توقع را داشته‌اند که به قومیت و زبان آنان احترام گذاشته شود. آنان برای یکپارچگی و عزت و پیشرفت ایران از خون خود هم مضایقه نکردند چنان‌که از باقرخان و ستارخان تا باکری‌ها برای وحدت و پیشرفت ایران از پای ننشسته‌اند و جان خود را نثار ایران کرده‌اند. نبايد فراموش كنيم كه پيكر پاك فرمانده بزرگ و نماد غيرت آذربايجان آقای مهدي باكري اكنون در خوزستان و خليج فارس است. پس من ترديد ندارم که هرگونه حرف و سخنی که بخواهد خدشه‌اي به يكپارچگي ايران وارد كند، مورد تأیید مردم غیور آذربایجان نیست. 

2- مردم آذربایجان مردمی مهربان، باصفا، صميمي، مسلمان، ایران‌دوست، عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت هستند و از شمال تا جنوب ایران را عاشقانه دوست می‌دارند. از آذربایجان و خزر و درياچه اروميه تا خلیج‌فارس را وطن و سرای خود می‌دانند . شك نكنيد كه آذربايجان نماد غيرت ايران است.

3- ما همگی باهم برادر هستیم، با زبان‌های مختلف، با اقوام مختلف، با گویش‌های مختلف.

همه اقوام به قومیت و ایرانیت خود افتخار می‌کنند و اين از ظرافت و دقت ايرانيان است كه اين دو را با هم و در كنار هم مي خواهند. باید به این تفاوت‌ها احترام گذاشت. ما ملتی هستیم که باوجود تفاوت‌های خود در مرزی مشترک و زیر يك پرچم به‌افتخار ایران اسلامی می‌اندیشیم.

4- از هواداران، کادر فنی و بازیکنان عزیز تراکتورسازی می‌خواهم  با تمركز و جدیت راه قهرمانی را ادامه دهند و در این مسیر لحظه‌ای تردید نکنند که تراکتور می‌تواند امسال دو جام قهرمانی را کسب کند. امروز تراكتور به واسطه حمايت هوادارانش تبديل به قطب فوتبال ايران شده است. ما اين مسير را به لطف خداوند تا قهرماني آسيا ادامه مي‌دهيم.
نظرات بینندگان